Ut å kjøre i Oslo området?

Kaffetreff og kjøreturer
Sharpeye

Ut å kjøre i Oslo området?

Post by Sharpeye »

Er ofte lonesome rider da mine kompiser kjører Spagettiracere og riskokere.
Så skal du/dere ut å kjøre i Oslo området. Da henger jeg gjerne med. Dette gjelder når som helst.

Har ingen tatoveringer eller langt skjegg men tror jeg er en omgjengelig type som ikke er for slitsom å ha med ;)

Send meg gjerne en PM.
Sitat Arne Paulsen: En får leva så mye en orker så lenge man lever. For når du først er dau, da er du dau lenge.

-97 Heritage FLSTC-
Erlend
Grunnlegger
Grunnlegger

Re: Ut å kjøre i Oslo området?

Post by Erlend »

Du kan jo starte med å ta en titt i kalenderen og følge med i "sosialt-trådene". Det møtes folk på Nebbenes (Eidsvoll) annen hver torsdag, på Furulund (Stokke/Sandefjord) nesten annen hver torsdag, på Tyrigrava (gml mossevei) hver onsdag, og på Vindfjelltunet (siljan) hver tirsdag. Alt dette ligger i kjøreavstand fra Oslo.

Eller du kan bli kompis med Tutte. Han har base i Oslo og kjører overalt, hele tiden. :-)
Keep the rubber side down!
Jan-Ivar

Post by Jan-Ivar »

skal gi deg en melding når jeg skal ut å kjøre igjen. må bare åf nytt bak dekke på biken først

tirsdager er det blitt dratt igang treff ved Milano Pizza i Nannestad. har et håp om å få med meg treffet der neste uke
A modest beginning starts With the singel blow of a horn.
100%er
Sharpeye

Post by Sharpeye »

Erlend wrote:Du kan jo starte med å ta en titt i kalenderen og følge med i "sosialt-trådene". Det møtes folk på Nebbenes (Eidsvoll) annen hver torsdag, på Furulund (Stokke/Sandefjord) nesten annen hver torsdag, på Tyrigrava (gml mossevei) hver onsdag, og på Vindfjelltunet (siljan) hver tirsdag. Alt dette ligger i kjøreavstand fra Oslo.

Eller du kan bli kompis med Tutte. Han har base i Oslo og kjører overalt, hele tiden. :-)
Ja, disse Sosialt trådene er bra.
Tyrigrava har jeg fått med meg. Og har vært der 30-50 ganger etter å hatt sykkel i mange år. Andre treff skal jeg selvsagt også være med på.

Tanken med mitt innspill var å treffe nye HD venner som man kan kjøre med på litt impuls også utenom faste treff. :)
Sitat Arne Paulsen: En får leva så mye en orker så lenge man lever. For når du først er dau, da er du dau lenge.

-97 Heritage FLSTC-
Sharpeye

Post by Sharpeye »

Jan-Ivar wrote:skal gi deg en melding når jeg skal ut å kjøre igjen. må bare åf nytt bak dekke på biken først

tirsdager er det blitt dratt igang treff ved Milano Pizza i Nannestad. har et håp om å få med meg treffet der neste uke
Flotte greier.
Se å få gummi på Biken nå.

-97 Heritage FLSTC-
Jan-Ivar

Post by Jan-Ivar »

Sharpeye wrote:
Jan-Ivar wrote:skal gi deg en melding når jeg skal ut å kjøre igjen. må bare åf nytt bak dekke på biken først

Flotte greier.
Se å få gummi på Biken nå.

må bare vente ett par dager toil på Lønninga. møllen gikk i protesttog når jeg skjekka lommeboka i går, de ropte noe om mer mat.

see you on the road
A modest beginning starts With the singel blow of a horn.
100%er
Erik88

Post by Erik88 »

Sharpeye wrote:Er ofte lonesome rider da mine kompiser kjører Spagettiracere og riskokere.
Så skal du/dere ut å kjøre i Oslo området. Da henger jeg gjerne med. Dette gjelder når som helst.

Har ingen tatoveringer eller langt skjegg men tror jeg er en omgjengelig type som ikke er for slitsom å ha med ;)

Send meg gjerne en PM.
Jeg har heller ikke (langt eller kort) skjegg, men en 'liten' tatovering. Kan jeg være med da ?
Sharpeye

Post by Sharpeye »

Erik88 wrote:
Sharpeye wrote:Er ofte lonesome rider da mine kompiser kjører Spagettiracere og riskokere.

Send meg gjerne en PM.
Jeg har heller ikke (langt eller kort) skjegg, men en 'liten' tatovering. Kan jeg være med da ?
Erru gærn...he he

-97 Heritage FLSTC-
Hera

Post by Hera »

Send meg gjerne en PM.
Mener du virkelig at du heller kjører alene enn å kjøre sammen med andre MC-merker? :shock:

Eller var det en spøk jeg ikke skjønte? :shit:
Lykketrollet

Post by Lykketrollet »

Hera wrote:

Send meg gjerne en PM.
Mener du virkelig at du heller kjører alene enn å kjøre sammen med andre MC-merker? :shock:

Eller var det en spøk jeg ikke skjønte? :shit:
De kjører fra ham vettu Hera. Vi har det ikke så travelt vi som kjører Harley ;)
Hilsen fra Lykketrollet

Carpe Diem!
Loud Pipes Save Lives!
Post Reply

Return to “Sosialt”