Så skal du/dere ut å kjøre i Oslo området. Da henger jeg gjerne med. Dette gjelder når som helst.
Har ingen tatoveringer eller langt skjegg men tror jeg er en omgjengelig type som ikke er for slitsom å ha med

Send meg gjerne en PM.
Ja, disse Sosialt trådene er bra.Erlend wrote:Du kan jo starte med å ta en titt i kalenderen og følge med i "sosialt-trådene". Det møtes folk på Nebbenes (Eidsvoll) annen hver torsdag, på Furulund (Stokke/Sandefjord) nesten annen hver torsdag, på Tyrigrava (gml mossevei) hver onsdag, og på Vindfjelltunet (siljan) hver tirsdag. Alt dette ligger i kjøreavstand fra Oslo.
Eller du kan bli kompis med Tutte. Han har base i Oslo og kjører overalt, hele tiden.
Flotte greier.Jan-Ivar wrote:skal gi deg en melding når jeg skal ut å kjøre igjen. må bare åf nytt bak dekke på biken først
tirsdager er det blitt dratt igang treff ved Milano Pizza i Nannestad. har et håp om å få med meg treffet der neste uke
Sharpeye wrote:Flotte greier.Jan-Ivar wrote:skal gi deg en melding når jeg skal ut å kjøre igjen. må bare åf nytt bak dekke på biken først
tirsdager er det blitt dratt igang treff ved Milano Pizza i Nannestad. har et håp om å få med meg treffet der neste uke
Se å få gummi på Biken nå.
Jeg har heller ikke (langt eller kort) skjegg, men en 'liten' tatovering. Kan jeg være med da ?Sharpeye wrote:Er ofte lonesome rider da mine kompiser kjører Spagettiracere og riskokere.
Så skal du/dere ut å kjøre i Oslo området. Da henger jeg gjerne med. Dette gjelder når som helst.
Har ingen tatoveringer eller langt skjegg men tror jeg er en omgjengelig type som ikke er for slitsom å ha med![]()
Send meg gjerne en PM.
Erru gærn...he heErik88 wrote:Jeg har heller ikke (langt eller kort) skjegg, men en 'liten' tatovering. Kan jeg være med da ?Sharpeye wrote:Er ofte lonesome rider da mine kompiser kjører Spagettiracere og riskokere.
Har ingen tatoveringer eller langt skjegg men tror jeg er en omgjengelig type som ikke er for slitsom å ha med![]()
Send meg gjerne en PM.
Mener du virkelig at du heller kjører alene enn å kjøre sammen med andre MC-merker?Sharpeye wrote:Er ofte lonesome rider da mine kompiser kjører Spagettiracere og riskokere.
Send meg gjerne en PM.
De kjører fra ham vettu Hera. Vi har det ikke så travelt vi som kjører HarleyHera wrote:Mener du virkelig at du heller kjører alene enn å kjøre sammen med andre MC-merker?Sharpeye wrote:Er ofte lonesome rider da mine kompiser kjører Spagettiracere og riskokere.
Send meg gjerne en PM.
Eller var det en spøk jeg ikke skjønte?