Noen som har en orginal sal liggende(Ikke Badlander sal),som er for salg til en fornuftig pris???
Må passe på 06-09 mod (Med 200 dekk)
Orginal sal Softail Night Train/Standard.06-09
Orginal sal Softail Night Train/Standard.06-09
4 wheels moves the body,2 wheels moves the soul........
2000 Night Train. stage 1 Long shots staggerd V&H
Re: Orginal sal Softail Night Train/Standard.06-09
Solgte min King-queen size sal med sizzy i går,men har en kompis som har en likedan uten sizzy(helt ny)
Hvor mye var du interessert i å betale ?
Hvor mye var du interessert i å betale ?
Hallo
Er litt usikker på hvordan den ser ut,men har mest lyst på orginal sal,den skal kun brukes på tur når jeg har passasjer på
Har du fortsatt div deler for salg? tenker da på ombygging til 200 bakpart,har en kompis som skal til med dette til vinteren

Har du fortsatt div deler for salg? tenker da på ombygging til 200 bakpart,har en kompis som skal til med dette til vinteren

Salen er orginalt på 06-10 Softail Custom og Standard,veldig god å sitte på også for passajeren.sheerleg wrote:HalloEr litt usikker på hvordan den ser ut,men har mest lyst på orginal sal,den skal kun brukes på tur når jeg har passasjer på
![]()
Har du fortsatt div deler for salg? tenker da på ombygging til 200 bakpart,har en kompis som skal til med dette til vinteren![]()
Den ser sånn ut da,utenom sizzybaren? Hadde ikke tenkt å bruke mer enn 1500 kr,får jo tak i på ebay,men tar som regel litt tid....