Returwire
Returwire
Har en Sportster jeg driver å bygger om og skal få til å bli noe cleanere. Hvor avhengig er jeg av returwiren? Jo færre ting på styret, jo bedre og cleanere! Har snakket med et par som mener at jeg kan ta den bort
Freeriding, it's riding, it's free
Re: Returwire
Jeg har kjørt 3 sesonger uten nå uten problemer.
Det viktigste man må sjekke er at gasswire går helt uforhindret, altså at de ikke er for drøye svinger/bend på den.
Ellers kan man fort oppleve kjipe situasjoner hvor gassen henger seg på og man ikke får dratt den fysisk av igjen med håndtaket.
Det viktigste man må sjekke er at gasswire går helt uforhindret, altså at de ikke er for drøye svinger/bend på den.
Ellers kan man fort oppleve kjipe situasjoner hvor gassen henger seg på og man ikke får dratt den fysisk av igjen med håndtaket.
"You know Billy, we blew it."
~96' Heritage Nostalgia FLSTN~
Gull! Da blir den rivd av til helgen, den er allerede skadet, så da slipper jeg å kjøpe ny. Gasswire'n er helt ok og kommer nok ikke til å bli noe problem med gasshengNostalgia wrote:Jeg har kjørt 3 sesonger uten nå uten problemer.
Freeriding, it's riding, it's free
God planChris Saw wrote:Gull! Da blir den rivd av til helgen, den er allerede skadet, så da slipper jeg å kjøpe ny. Gasswire'n er helt ok og kommer nok ikke til å bli noe problem med gasshengNostalgia wrote:Jeg har kjørt 3 sesonger uten nå uten problemer.

"You know Billy, we blew it."