Lot motoren stå og tusle seg varm mens vi ryddet sammen plassen og verktøyet vårt, og ved avspark hjem slo jeg av choken helt. Da la turtallet seg, og motoren begynte å gå på en sylinder....
Ved pådrag gikk den godt og jevnt, men på tomgang og ved jevn fart fusket og lugget det godt.
Kom endelig hjem, men forholdsvis sent, så prosjektet fikk stå til idag.
Etter litt grubling kom jeg frem til at problemet må skyldes luft, og da i for store mengder, da symptomene ble borte og begge sylindrene var med ved struping av luft (choke på).
Startet opp i ettermiddag, og da "Lille" har 2-2 anlegg var det enkelt å finne ut at fusken kom fra bakre sylinder. Tok bakre innsugsanlegg i nærmere ettersyn, og fikk da motoren stoppet med et tilbakeslag bekreftet mine mistanker da røyken både slo ut av gasser og også ut ved innsugspakning

Så imorgen blir det tur til Lazy for å plukke opp nye manifoldpakninger
