Setepanner/plater
Setepanner/plater
Hei, jeg prøver å bestille noen setepanner fra USA som er relativt bra og billige.. men selgeren vil overhode ikke svare. Så jeg lurer på om noen der ute har noen setepanner de sitter med og kan selge av typen solo sete.. jeg skal lage 3 - 5 seter til utstilling.. Jeg vet det finnes en dullion på ebay, men tiden begynner å bli litt knapp.. ta gjerne kontakt! 

Re: Setepanner/plater
eller om noen vet om noen som kan lage noen setepanner til en relativt rimelig pange..
De trenger ikke være så voldsomt avanserte, men litt den "sykkelsete" formen med fester..

siden engelsken er dårlig he he kan du stave navnet på setepannene til meg på engelsk så kan eg se ka eg kan få til det finnest transportmuligheter som er slik at du får varene etter 2 dager fra di sendes fra usa
GRIP DAGEN FØR DEN TAR DEG 99%
Setepanne: seatpann 
er ikke slik transport veldig dyr?

er ikke slik transport veldig dyr?
Seat pan skal det selvfølgelig stå.. my mistake!
Jeg har forøvrig fått muligheten til å tegne tre setepanner som jeg kan få laget her hjemme..
Jeg har forøvrig fått muligheten til å tegne tre setepanner som jeg kan få laget her hjemme..

se innpå debrix siden og søk seat pan vet ikke hva du pleier å betale .
GRIP DAGEN FØR DEN TAR DEG 99%
De så lekre ut de høyglanspolerte, og det er vel noe rundt der de pleier å ligge på eBay også.. pluss shipping, men jeg har funnet noen som er mye rimeligere, riktignok ikke polerte.. men nå kom akkurat selgeren på banen også og det kan se ut som han tilbød 4 stk, inkludert shipping for prisen av to på debrix siden.. De på debrix er nok av noe høyere kvalitet, men siden det utgangspunktet skal være på utstilling.. 

Hei Marius.
De setepannene du skal tegne og få lagd kan jeg også være interessert i en par av.
Det avhenger selvfølgelig av pris og ikke minst formen du velger å tegne.
Hva vil prisen bli på disse?
De setepannene du skal tegne og få lagd kan jeg også være interessert i en par av.
Det avhenger selvfølgelig av pris og ikke minst formen du velger å tegne.
Hva vil prisen bli på disse?
Livet er en dans på roser........barbeint
Sender deg en PM Assman