Noen som erfaring med justering av originalgasser? Dozer'n virker som den trives best med litt choke også når den egentlig er varm (ikke at jeg kjører med choken på, men betyr det at den kanskje går litt magert?) og med noe høyt tomgangsturtall, men jeg vet ikke en dritt om dyser og justering og sånt. Noe som kan vise meg hvordan jeg skal gjøre dette eller peke meg i retning av noen som kan ta justeringa for meg?
Byttet rør fra SEII til V&H Bigshots i vinter, men gjorde ikke noe med gasseren (SE, den også). Antar at dette kan ha noe med saken å gjøre. Skal sette inn V&H QuietBaffles - kanskje lurt å se om den økte motstanden det representerer gjør noe med gangen før jeg begynner å justere gasser? Kan jeg forvente merkbare endringer i gangen bare ved å øke motstanden en smule, forresten?
Justering av gasser
Justering av gasser
Keep the rubber side down!
Re: Justering av gasser
Vet fra gammalt av at når man bytter til større/ånere potter så har det vært vanlig å bytte dyser også. Byttet anlegg på en evo for mange år siden og da byttet vi også dyser husker ikke helt hvilke, men det er det vel andre som gjør. Dette var vel og merke en rginal gasser.
Ride safe, live free.
2002 Deuce m. PCIII, 4" forlenget front m 5 gr. rake. SE II slipons +++
2002 Deuce m. PCIII, 4" forlenget front m 5 gr. rake. SE II slipons +++