"Ekstra" sete til Sportster

Post Reply
TrueBeliever

"Ekstra" sete til Sportster

Post by TrueBeliever »

Er det noen som kan gi meg et raskt svar på hvor jeg kan få kjøpt et ekstra sete med sugekopper?

Image

Vet det ikke per def er godkjent i Norge. Er likevel et lettvint alternativ hvis jeg skal ha med meg noen på cafeen eller stranda :twisted: Bruker så si bare solosal uansett...

Ender vel opp med ebay hvis det ikke er å oppdrive fra noen som kan gi meg det kjappere..
Live to Fight - Fight to Live
DaddyCool

Re: "Ekstra" sete til Sportster

Post by DaddyCool »

Prøv bikeline.se eller CBP.
Male masculine icon...athletic godlike clone
TrueBeliever

Post by TrueBeliever »

Takk for kjapt svar. Bestillte den billigste Art nr: 13-003 ;)
Erlend
Grunnlegger
Grunnlegger

Post by Erlend »

Litt sånn 'off topic': Hva gjør disse sugekoppene med lakken på bakskjermen din?
Keep the rubber side down!
Qonrad

Post by Qonrad »

Har sugekoppsete akkurat pga. av lakken. Det sitter dønn fast, ikke noe gnisning på lakken. Etter bruk er det bare og vaske bort avtrykkene fra sugekoppene evt. polere opp igjen.
Det går bra til slutt. Er det ikke bra, så er det ikke slutt.
Harlex

Post by Harlex »

Det var ikkje dumt det derre med sugekopper... Originalsetet (dobbeltsete) til min Sportster gnager som bare fa..... på lakken... Så det før det var for seint og har lagt en matte under... Min sykkel er en 2008 og det var ifjor tydelige "gnag" merker på skjerm og litt på tank. Ganske dårlig at slikt oppstår på "ny" sykkel. Hadde jeg ike stoppet det ifjor kunne skadene alleree i år vært slik art det ikke kan "rubbes" vekk...
883/1200c 2008 mod. Stage 1 med SE-filter og V&H SS eksos.
2003 BMW F650GS
2001 BMW F650GS
chrissenator

Post by chrissenator »

Det jeg gjorde for å stoppe gnag var å kjøpe et sett med sånne "dør lister" som biltema selger til å klistre på bildørene for å unngå små bulker om en åpner døren og treffer bilen vedsiden, de kostet 30-40kr for fire stk.

Vasket sykkelen og ekstra godt på slitemerkene, noen av de "dør listene" halverte jeg og jeg fikk dekket alle slitemerkene og en hel på tanken mot sete, det har hindret mer gnag.

Det er samme dritten under ECUén den kassen ligger "løst" og beveger seg "fritt" i hullet i baksjermen, her var det nesten hull i lakken så jeg vasket rent og brukte el tape som "list" på skjermen og satte kassen nedigjen slik at den nå ligger på to/tre lag med el tape.
To Sportstere er dobbelt så gøy
HDBobba

Post by HDBobba »

Erlend wrote:Litt sånn 'off topic': Hva gjør disse sugekoppene med lakken på bakskjermen din?
Lurer paa hve disse sugekoppene gjoer med en Black Denim lakk?
TrueBeliever

Post by TrueBeliever »

HDBobba wrote:
Erlend wrote:Litt sånn 'off topic': Hva gjør disse sugekoppene med lakken på bakskjermen din?
Lurer paa hve disse sugekoppene gjoer med en Black Denim lakk?
Jeg finner i hvert fall ut hva den gjør med min matt svarte lakk i løpet av ferien..
Post Reply

Return to “Deler ønskes kjøpt”