Første gen innsprøytning.
Første gen innsprøytning.
Hei. Jeg er vel muligens igang med å bli HD eier for første gang. Har derfor endel sprsm så en slipper å kjøpe noe en ikke bør. Begynner med et sprsm ang Road King 2001 mod. Prøvde en her om dagen og det var gøy det men den puttret og smalt i pottene når jeg slapp gassen. Hørte en si at disse hadde første generasjon innsprøytning og at disse kunne ha litt problemer pga at det ikke lot seg gjøre event kostbart å justere innsprøytnings systemet. Er dette modeller jeg bør styre unna? Event gå for 2003 mod og nyere?
- chrissenator
Re: Første gen innsprøytning.
FrankM wrote:Hei. Jeg er vel muligens igang med å bli HD eier for første gang. Har derfor endel sprsm så en slipper å kjøpe noe en ikke bør. Begynner med et sprsm ang Road King 2001 mod. Prøvde en her om dagen og det var gøy det men den puttret og smalt i pottene når jeg slapp gassen. Hørte en si at disse hadde første generasjon innsprøytning og at disse kunne ha litt problemer pga at det ikke lot seg gjøre event kostbart å justere innsprøytnings systemet. Er dette modeller jeg bør styre unna? Event gå for 2003 mod og nyere?
Er det magneti marelli så kan det være veldig greit å styre unna, første generasjon Delphi EFI frem til 03 er forsåvidt grei og etter 03 har det gått rette veien for å si det på den måten.
Det er vel en del som har fjernet første gen inspr til fordel for en god forgasser...
To Sportstere er dobbelt så gøy
Re: Første gen innsprøytning.
bygge om til forgasser fungerer helt utmerket!
A modest beginning starts With the singel blow of a horn.
100%er
100%er