Noen som har en enkel step-4-step forklaring på en generell justering av Keihin CV, og hvilke verdier man skal ha av avgass på en 96' Fat Boy?
Har en omdyset CV-gasser på Fat Boy'en til Lille. Den starter forholdsvis lett og går pent på tomgang. Men ved driftsvarm motor har den en tendens til å gi fra seg merkbart fet eksos, så det lukter veldig av for fet blanding. Men dette blir bare synsing hvis man ikke har konkrete tall å forholde seg til.
Mr. E
Justering av CV
Justering av CV
"You know Billy, we blew it."
~96' Heritage Nostalgia FLSTN~
~96' Heritage Nostalgia FLSTN~
- chrissenator
- Posts: 1741
- Joined: 13 Mar 2010, 23:28
Re: Justering av CV
Se post 2: http://hd-forum.no/viewtopic.php?f=31&t=3243 håper du finner noe brukbart der 

To Sportstere er dobbelt så gøy
Re: Justering av CV
det er kun tomgangs blandingen som kan justeres.
hvis den går for feit må du skifte dyser eventuelt nål. en del dnojet kit levre med små skiver til å legge i mellom stempelet ognåla for å gi mer bensin.
hvis den går for feit må du skifte dyser eventuelt nål. en del dnojet kit levre med små skiver til å legge i mellom stempelet ognåla for å gi mer bensin.
A modest beginning starts With the singel blow of a horn.
100%er
100%er