Hei, jeg vurderer å selge et lærsete jeg laget i fjor. Det eneste som er ferdiglaget er setepanna som er kjøpt fra eBay, resten er gjort for hånd, som preging, farging, sying etc.. Hadde egentlig tenkt å bare beholde det som "utstilling" da det har tatt mangfoldige timer å lage og normalt ville blitt solgt for høy pris, men trenger cash.. det er preget både på oversiden med teksten "Forever Free" og hodeskaller med roser på undersiden.. Det har fått noen veldig små "skjønnhets flekker" men er ikke veldig skjemmende.. Læret er 5 mm og av høy kvalitet.
Håper å få solgt dette for 3500,- Send meg en PM om du er interessert
Sjukt pent!!
Har ikke penger til sete for tida, og regner med det der selges rimelig fort, men lurer litt på om du lager på bestilling? Kunne tenkt meg noe ala det der, men da skulle det gjerne sett ut som det er pent brukt i 75 år.....
Tjurrupyntn Karsk Å Køstøm
89` Hugger , soinnskrudd, sliten å schtøgg.
Heisann og takk for det.. får håpe det går unna etter hvert Jeg kan gå over med sandpapir og søle litt olje så det ser slitt ut hvis du vil hehe.. skal til på et nytt sete nå, men kan alltisd lage noe nytt hvis du har noen spesielle ønsker etter hvert Bare send meg en mail..