Org godkjente hd sportster potter 2000 mod

Post Reply
Nalle

Org godkjente hd sportster potter 2000 mod

Post by Nalle »

Ønsker å få kjøpt noen orginale godkjente Hd eksospotter til min spotster,hvis det er noen som sitter med det 8-)
Ride Safe Ride Free-Nalle
Harlex

Re: Org godkjente hd sportster potter 2000 mod

Post by Harlex »

Nalle wrote:Ønsker å få kjøpt noen orginale godkjente Hd eksospotter til min spotster,hvis det er noen som sitter med det 8-)
Lykke til... Det er mange som sitter med det inkludert meg selv men de fleste vil vel gjerne ha dem hvis/når man må vise sykkelen pga. "mangel" eksos...
883/1200c 2008 mod. Stage 1 med SE-filter og V&H SS eksos.
2003 BMW F650GS
2001 BMW F650GS
Harlex

Post by Harlex »

Det går vel ikkje an å kjøpe på Ebay? Er vel andre typer i statene. Typer som ikke er godkjent her? Eller? Ellers var jo dette billig:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HARLEY-D ... ccessories" onclick="window.open(this.href);return false;
883/1200c 2008 mod. Stage 1 med SE-filter og V&H SS eksos.
2003 BMW F650GS
2001 BMW F650GS
baremei

Post by baremei »

Hva med å låne av noen i påkommende tilfelle?
Nalle

Post by Nalle »

Hei hei!
Regner med at de fleste vil sitte med de selv i hvertfall hvordan Bilslaktertilsynet er nå om dagen. :?
Ender med evt. å låne da regner jeg med. 8-)
En kompis av meg,forresten broren til Tommen ble observert av en innsatt i tilsynet som meldte han inn og uten å ha blitt stoppet
fikk han innkalling til visning av Hd en sin pga av støy av pottene. :x
Sturla ble stoppet sist onsdag på riksveg 2 ved nybakk,hvor han som på samme tid som i fjor fikk en innkalling til visning også pga av lyd. :cry:
En måned ble resultatet før visning og dette sier hvor lite de har å drive og hvor gira de er etter å ta oss Hd er i disse dager. :twisted:
Så en får bare ligge lavt i terrenget og skjer det så skjer det...surt men.dritt au
Forresten pottene på ebay var veldig billig,men det er budgivning og jeg tviler på at de går for 20$ PLUSS FRAKT.
Men det er bare å by og håpe på å få de billigst mulig :)
Dude

Post by Dude »

Jeg kjøpte originalpotter til min på ebay fra usa, ga vel 30 dollar eller no, det er masse originalt til salgs der, de sliter ikke med et overivirig biltilsyn akkurat. De pottene jeg fikk var helt like mine originale som jeg hadde fra før ihvertfall.
Freedom is very expensive.....
`08 FXDF
Nalle

Post by Nalle »

Hei!
Linken du la ved var fin og pottene så greie ut-takker.
Prøvde meg på ebay i dag og fikk registrert meg og det gikk greit helt til jeg skulle begynne å by.
Det viste seg at selger ikke godkjente meg som byder da de ikke sendete til denne adresse som jeg har oppgitt.
Som forøvrig er min privatadresse.
Siden det er første gang jeg er på ebay lurer jeg på hvordan du gikk frem når du handlet dine.
Tar i mot tips med stor takk.
Toro

Post by Toro »

Er ikke alle som handler med utlandet. Mange av de har det opplyst i anonnsen. (Har Nalle begynt å få angst for kontroll) :?: :lol:
01 Fat Boy stage 1 SEST
B.J

Post by B.J »

Nalle wrote: Siden det er første gang jeg er på ebay lurer jeg på hvordan du gikk frem når du handlet dine.
Tar i mot tips med stor takk.
JetCarrier...

Fiks deg en adresse der, så kan du handle på e-bay som om du bor i USA.

http://www.jetcarrier.no" onclick="window.open(this.href);return false;

Mvh.BJ
BJ
Nalle

Post by Nalle »

Toro wrote:Er ikke alle som handler med utlandet. Mange av de har det opplyst i anonnsen. (Har Nalle begynt å få angst for kontroll) :?: :lol:
Nei da Siggen,har ikke det men en veit aldri og en måned til kontroll går fort,se på bror til Tommen..ELLER :? :x :o
Post Reply

Return to “Deler ønskes kjøpt”