Hei hei.
Er rimlig fersk her på forumet,og i Harley verdenen.
Har en 1997 Mod sporster 1200 som jeg har lyst til og bygge om.
Bred styrekrone(Noen som har en fin en til salgs??? Event komplett gaffel. ),Styre (har kjøpt) mini blinkere, bak sving, større tank ( noen som har en fin en? ) osv.
Lyst på litt 48 preg.
Hva trenger jeg for og bygge om baksvingen? tenkte på bredde ut drev + + +.
Hva slags olje anbefaler dere i dempere?
Noen som har senket fremgaffelen sin? har lyst til det, men hvordan blir den og kjøre? erfaring?
Kommer nok fler spørsmål utover våren:)
Bygge om Sporster 1200 97 mod.Trenger tips og vink
- sporster1200
Re: Bygge om Sporster 1200 97 mod.Trenger tips og vink
Hei og velkommen til forumet!
Her var det en del å ta fatt i, MYE av informasjonen du søker vil du kunne finne ved å bruke søkefunksjonen og lese gjennom eksisterende emner.
Det er en god del medlemmer her inne som har veldig god peiling på Sportstere (noe jeg ikke har) og vil nok kunne gi deg god hjelp. Anbefaler at du og søker opp produsentinformasjon på de delene du ønsker å bytte. Når det kommer til senking av gaffel så anbefales det så langt jeg har fått med meg å senke både fremme og bak da bare å senke i en ende kan gi dystre konsekvenser for kjøreegenskapene på sykkelen din.
Lykke til med ombyggingen!
Her var det en del å ta fatt i, MYE av informasjonen du søker vil du kunne finne ved å bruke søkefunksjonen og lese gjennom eksisterende emner.
Det er en god del medlemmer her inne som har veldig god peiling på Sportstere (noe jeg ikke har) og vil nok kunne gi deg god hjelp. Anbefaler at du og søker opp produsentinformasjon på de delene du ønsker å bytte. Når det kommer til senking av gaffel så anbefales det så langt jeg har fått med meg å senke både fremme og bak da bare å senke i en ende kan gi dystre konsekvenser for kjøreegenskapene på sykkelen din.
Lykke til med ombyggingen!
Male masculine icon...athletic godlike clone