Baksving
- pannechopper
Baksving
Er på jakt etter baksving til en 91 sporster som kan ta opptil 200 bakdekk så viss det er noen som har noe sånt så ta kontakt med meg på 928 84 928
Be a Man ride a Pan
Re: Baksving
Tja.....har en som er ferdig breddet til 200 dekk med tilpassa buell calipter og nytt ubrukt drev.....har buellhjul med bra dekk som står på den pr.d.d! Mangler kun å dreie ny bolt...Har boltemne som må "shaves" bittelitt mer, men ikke ferdig...
Bygger andre veien jeg da....fra 195 til 130 knastedekk;)
Bygger andre veien jeg da....fra 195 til 130 knastedekk;)
Tjurrupyntn Karsk Å Køstøm
89` Hugger , soinnskrudd, sliten å schtøgg.
- pannechopper
ikke vet jeg om den passer på hennes moppe hehe viss du så videoene jeg la ut på fb så er den ene av hennes
Be a Man ride a Pan
Bakramma passe 86-2002 mene æ......små endringa på innfestinga av kjedekasse kanskje....,men sku passe rett inn i 91 mod ja!
Må fikse skjerm og bredde ut drev foran da!
Må fikse skjerm og bredde ut drev foran da!
- pannechopper
sånt er ikke noe problem for meg men er prisen på baksvingen din da elelr skal vi gjøre en bytte handel
Be a Man ride a Pan
hmmmm......blir sikkert ei lang liste men.......bytte i hva da?=)
baksving,buellhjul+dekk,calipter,drev og bremseskive.......hmmmm 2500 +frakt da? (kosta meg 2000 bare for hjulet....)evt en god byttehandel...
baksving,buellhjul+dekk,calipter,drev og bremseskive.......hmmmm 2500 +frakt da? (kosta meg 2000 bare for hjulet....)evt en god byttehandel...
Last edited by Messiah on 14 Oct 2010, 18:59, edited 1 time in total.
- pannechopper
men hva skal du ha for delene,trenger ikke hjulet som du har og har du noe bilde av det som jeg kan se..............
Be a Man ride a Pan
Har ikke bilde direkte av baksvingen,men kan ta ett bilde av den i helga.....her er baksvingen ferdig montert....
Hvilke deler tenker du på da?
Hvilke deler tenker du på da?
- pannechopper
trenger jo kun baksvingen til moppa hennes for hjul aksel og det andre er ikke noe problem og få tak men det spørs jo på prisen din da
Be a Man ride a Pan