Heisann.
For å montere et big bore kit som f.eks dette http://www.denniskirk.com/jsp/product_c ... Id=p140872.. Er dette en ren plug and play installering? Noen som har erfaringer med dette?
-Grim
Big bore 1997 FXDWG
Re: Big bore 1997 FXDWG
Har erfart at det ikke er så mye som kommer inn under kategorien "Bolt on"...
Av en eller annen grunn ser det alltid ut til at en eller annen del må tilpasses.
Selv på kit som reklameres som bolt on. Jeg har begynt å se på det meste av såkalte Bolt on saker som "Plug and pray".
Men det er nå bare min erfaring...
Iallefall, lykke til når du bygger om!
Av en eller annen grunn ser det alltid ut til at en eller annen del må tilpasses.
Selv på kit som reklameres som bolt on. Jeg har begynt å se på det meste av såkalte Bolt on saker som "Plug and pray".
Men det er nå bare min erfaring...
Iallefall, lykke til når du bygger om!

D.I.L.L.I.G.A.F.
B.I.B.L.E.
B.I.B.L.E.
Nei, du har et godt poeng der
Gjelder vel egentlig i de fleste settinger, men man kunne være heldig for en gangs skyld hehe
Men det skjer vel neppe vil jeg tro..
Jaja, den tid, den sorg osv.. Skal vel klare å komme ut av det uten å herpe sykkelen..

Men det skjer vel neppe vil jeg tro..
Jaja, den tid, den sorg osv.. Skal vel klare å komme ut av det uten å herpe sykkelen..

Screaming Eaglekitet jeg brukte for å bygge om Sportyen min til 1200 fikk skryt for hvor greit det var å montere. O-ringer etc var allerede satt på plass der det gikk an, etc. Så det kommer vel helt an på....
Jeg kunne kjøpt noe annet som gjerne var billigere der og da, men spørs om det hadde blitt så mye billigere allikevel...
Jeg kunne kjøpt noe annet som gjerne var billigere der og da, men spørs om det hadde blitt så mye billigere allikevel...
Så det er faktisk mulig....BikerEva wrote:Screaming Eaglekitet jeg brukte for å bygge om Sportyen min til 1200 fikk skryt for hvor greit det var å montere. O-ringer etc var allerede satt på plass der det gikk an, etc. Så det kommer vel helt an på....

Ja
Gjelder vel bare å velge rett-fra noen som KAN det, så får det heller våge seg at det koster noen hundringser mer, dersom man kan spare en masse hodehår og en tidlig død av frustrasjonene? 

Står det på f.eks hundrelapper ang en jobb, så er jo det peanuts i forhold til hva det kan koste. Det er null stress
Så lenge det ikke ikke går på bekostning av skjegget, men håret, så tåler jeg det