Værmeldinga ser ok ut.Tenkte å dra på formiddagen... Horten - Moss...
Foreløpig er vi bare 2, så det er god plass.

----
Nå er vi 3.
Må bare skynde meg å korrigere, før noen tror at Coldman er en av disse kriminelle motorsyklistene som driver med smugling og sånt: Coldman hadde selvfølgelig ikke 15 pakker Petterøes med seg over grensa. Han hadde fem pakker, som er det du fritt kan ta med inn til Norge. Og så hadde jeg fem pakker, og Tutte hadde fem pakker. Men da vi kom til Moss husket plutselig både Tutte og jeg at det er jo ingen av oss som røyker - så da ga vi tobakken vi hadde kjøpt til Coldman i stedet, snille som vi er. Men alt hårfargemidlet han kjøpte får stå for hans regning - det skal hverken Tutte eller jeg ha på oss å ha kjøpt, altså.Coldman wrote:Takk for turen og kaffen hos Pannechopper. Som vanlig veldig trivelig. Fikk med meg 15 pakker Petterøes. Dermed går det en stund før jeg kan bruke røyk som formål med en harry-tur. Men det finnes jo annet man trenger... fyrstikker kanskje... eller bensin på tanke. De har jo pokker ta meg alt i det store utland nå for tiden.
Og for dem som liker å putre rundt i flokk (både til harry-land og mer siviliserte steder), er det jo bare å komme på banen... jepp, jepp.