Må bare trekke frem Arne og Custom service som igjen viser STOR serviceinnstilling.
På vei inn til Oslo før Road trippen kjentes forhjulet ut som det hadde høydekast og trommehinnene fløy opp og ned. Synes det var rart siden dekket var splitnytt og avballansert etter reklamasjon jeg hadde på det forrige skeivslitte dekket.
Hadde ikke særlig lyst til å å sitte å humpe opp til Tr.heim og ned igjen med dette fenomenet.
Den eneste jeg kom i tanker om var Arne som jeg hadde hilst på en gang før og de positive tilbakemeldingene her på forumet.
Tok sjansen og dro innenom Arne på sparket.
Hvis jeg tok av hjulet skulle han fikse det. Fikk jekk og verktøy og fikk hjulet av. Han tok hjulet derfra og konstaterte at de forrige hadde vært gnien med smøringen rundt rimmen som igjen forhindret dekket å blåse seg ut jevnt rundt felgen. Etter ny smøring og avballansering var alt stabilt igjen. Ikke ble jeg flådd heller.
Det kaller jeg superservice.
Custom service.
Custom service.
Det går bra til slutt. Er det ikke bra, så er det ikke slutt.
Re: Custom service.
Alltid knall service å få der.
Cyph3R
2001 HD FLSTCI Heritage Softail Classic
...men det e' flott det! Sånn som ungdommen like'
2001 HD FLSTCI Heritage Softail Classic
...men det e' flott det! Sånn som ungdommen like'
Mailet Arne for pris på stor service (32.000 km) på bakgrunn av anbefalinger fra forumfolk. Deres pris ligger drøyt 1500 spenn under HD Vestfolds. Så da blir det service i Oslo denne gangen.
Keep the rubber side down!
Jeg har ikke annet enn lovord å komme med.
Mang en gang har jeg vært i nød og alltid fått hjelp så raskt det lar seg gjøre.
Iblant skulle jeg ha gjort ting men det viste seg at det ikke var det som var feil.. da får jeg en tlf og så blir det jeg trengte å få gjort fixet. De gangene de har hatt brukte deler i tipptopp stand har de brukt disse. Det har spart meg 1000 lapper. :err: :err: :err:
Mang en gang har jeg vært i nød og alltid fått hjelp så raskt det lar seg gjøre.
Iblant skulle jeg ha gjort ting men det viste seg at det ikke var det som var feil.. da får jeg en tlf og så blir det jeg trengte å få gjort fixet. De gangene de har hatt brukte deler i tipptopp stand har de brukt disse. Det har spart meg 1000 lapper. :err: :err: :err:
Man skal ikke plage andre
man skal være grei og snill
og forøvrig kan man gjøre som man vil.
man skal være grei og snill
og forøvrig kan man gjøre som man vil.