Vindfjelltunet tirsdager

Kaffetreff og kjøreturer
User avatar
Fatboy92
Posts: 187
Joined: 28 Mar 2011, 18:54

Re: Vindfjelltunet tirsdager

Post by Fatboy92 »

Münsterjeger wrote:Hiver meg innover til Furuly i Hvittingfoss jeg da.
Holder til i Holmestrand, så det blir vel det mest fornuftige om dere tar av mot Lågendalen før det..

Ca når dundrer du/dere forbi
Ingen backpatch på meg, og endelig fått fjerne de grøsselige oransje refleksene på Sportstern...
Tre dager for tidlig, ellers skulle jeg hevet meg med fra Holmestrand, jeg også. Har mareritt om kjeglekjøring for tida :)
User avatar
Erlend
Grunnlegger
Grunnlegger
Posts: 1747
Joined: 08 Mar 2010, 08:56

Re: Vindfjelltunet tirsdager

Post by Erlend »

Vindfjelltunet er der hver tirsdag, det... ;)
Keep the rubber side down!
User avatar
Münsterjeger
Posts: 112
Joined: 10 May 2010, 20:32

Re: Vindfjelltunet tirsdager

Post by Münsterjeger »

Hadde min 13. juni i fjord.
Helt fint fram til sensor kom. Jeg stammer ikke, men gjorde det plutselig da. Hehe.
BAre slapp av, så går det der fint. Sensor sa til meg at jeg bare skulle si ifra når jeg var ferdig, så tok han seg en kaffe med kjørelærer så lenge. Var nesten sånn iallefall. Han står ikke å henger over deg.

Lykke til! Så sees vi vel på veien snart?
Må snart ha et Holmestrandstreff da?
User avatar
Fatboy92
Posts: 187
Joined: 28 Mar 2011, 18:54

Re: Vindfjelltunet tirsdager

Post by Fatboy92 »

Münsterjeger wrote:Hadde min 13. juni i fjord.
Helt fint fram til sensor kom. Jeg stammer ikke, men gjorde det plutselig da. Hehe.
BAre slapp av, så går det der fint. Sensor sa til meg at jeg bare skulle si ifra når jeg var ferdig, så tok han seg en kaffe med kjørelærer så lenge. Var nesten sånn iallefall. Han står ikke å henger over deg.

Lykke til! Så sees vi vel på veien snart?
Må snart ha et Holmestrandstreff da?
Håper å være på veien på fredag, ja :) Pleier ikke å være nervøs for sånne ting, men akkurat de kjeglene har plaget meg. Går som en drøm mesteparten av tiden, men plutselig kan pailabbene mine feie med seg to-tre kjegler i slengen.

Holmestrandstreff er absolutt en plan.
Søndre Kleivan Torpedo MC (svært midlertidig navn :) er forresten nyetablert og har tre medlemmer. En med lappen og tre sykler (2x Triumph og 1 x BSA), en med Harley, men uten lappen (meg) og en med lappen, men uten sykkel :) Åpent for flere som vil kose seg på veien. I tillegg har vi bestilt tur på Route 66 i 2013 :)
User avatar
Fatboy92
Posts: 187
Joined: 28 Mar 2011, 18:54

Re: Vindfjelltunet tirsdager

Post by Fatboy92 »

Fatboy92 wrote: Søndre Kleivan Torpedo MC (svært midlertidig navn :) er forresten nyetablert og har tre medlemmer. En med lappen og tre sykler (2x Triumph og 1 x BSA), en med Harley, men uten lappen (meg) og en med lappen, men uten sykkel :) Åpent for flere som vil kose seg på veien. I tillegg har vi bestilt tur på Route 66 i 2013 :)

Sånn for å oppklare, så er SKTMC ikke 1 % eller trepatch eller patch i det hele tatt, bare et moronavn vi fant på etter en lang kveld :)
User avatar
Coldman
Posts: 1229
Joined: 08 Mar 2010, 13:05

Re: Vindfjelltunet tirsdager

Post by Coldman »

Tirsdag igjen - og hva annet morro kan man finne på enn en tur til Vindfjelltunet?
Coldman
2008 Dyna Street Bob FXDB
1956 Harley FL 621 Chopper
User avatar
Qonrad
Posts: 558
Joined: 08 Mar 2010, 13:05

Re: Vindfjelltunet tirsdager

Post by Qonrad »

Høres ut som et bra forslag..lenge siden man har vært der nå.
Det går bra til slutt. Er det ikke bra, så er det ikke slutt.
User avatar
Erlend
Grunnlegger
Grunnlegger
Posts: 1747
Joined: 08 Mar 2010, 08:56

Re: Vindfjelltunet tirsdager

Post by Erlend »

Kommer - med værforbehold. Er der ca 1830.
Keep the rubber side down!
User avatar
Pilsebob
Posts: 85
Joined: 01 Aug 2010, 15:59

Re: Vindfjelltunet tirsdager

Post by Pilsebob »

regner med å komme en tur... så lenge ikke himmelen åpner seg... har trøblete sykkel i regnvær :-\
User avatar
Coldman
Posts: 1229
Joined: 08 Mar 2010, 13:05

Re: Vindfjelltunet tirsdager

Post by Coldman »

Ta en tur i dag da folkens.
Ikke la bensinen surne på tanken. :D
Coldman
2008 Dyna Street Bob FXDB
1956 Harley FL 621 Chopper
Post Reply

Return to “Sosialt”