Visningspotter

Loud pipes save lives. 'Nuff said.
Post Reply
Virago
Posts: 138
Joined: 10 Mar 2010, 18:57

Visningspotter

Post by Virago »

Har kansje et problem, på min nyinnkjøpte Fatboy ble der skiftet eksospotter for visning og støytest, desse blei skiftet igjen etter godkjenning, nå ser jeg i vognkort at det er spesifisert hvilke potter som skal stå på sykkelen, noen som har opplevd det samme,? vil jeg få et problem ved en kontroll ute ? Sykkelen er bruktimportert, ikkje har eg pottene som sto på ved godkjenning heller :(
Alderen er kun et tall som man selv velger hvordan man forholder seg til "Virago"
User avatar
B.J
Posts: 120
Joined: 10 Mar 2010, 22:18

Re: Visningspotter

Post by B.J »

Hei Virago.

Tror ikke du skal bekymre deg så mye for dette.

Er også stemplet i mitt vognkort nummeret på pottene som var montert under godkjenning. Det eneste er jo om du blir stanset pga. for mye støy, å da må du uansett inn til visning med jernet.

Det er jo ikke forbudt å bytte potter, så det at nummeret ikke stemmer kan de vel ikke henge seg opp i uansett..

Pottene som er brukt på min sykkel, er benyttet på mange andre sykler også ved visning hos biltilsynet. Dvs. at samme nummer er stemplet i flere vognkort :-)
BJ
Virago
Posts: 138
Joined: 10 Mar 2010, 18:57

Re: Visningspotter

Post by Virago »

Ok, får berre prøve å ta det lugnt da, er no sabla gromlyd da :-) thunderhead 2-1 potte
Alderen er kun et tall som man selv velger hvordan man forholder seg til "Virago"
Post Reply

Return to “Eksos”