Ingenting som skulle påvirke stabilitet på noen måte.Ingen senking Originale dekk med 300mil på..
Problemet mitt er at sykkelen wobbler ved nedbrekk (verst ved å henge rompa innover i svingen) og ved skrå kryssing over gule/hvite striper
kan også skje i forholdsvis lav fart (ie under 80) Over dette er det en tydelig vemmelig tendens til wobbling-kan også skje rett fram

Forgaffel er STEINhard og med de drittveiene vi har flust av er det j***** ubehagelig.gaffelen Topper ut selv over middels ujevnheter ???
Bakdemperne er 13 tommer+ fra øye til øye og Burde ha nok fjæringsvei til å kunne "ta opp" det meste på vanlige asfaltveier
men de er Steinharde,ufølsomme og som de er nå:Totalt ubrukelige!-Har slakket fjærspenninga endel men de får bakhjulet i lufta over
medium humper og dumper allt for ofte -What to do??
-Er det virkelig Mulig at Harley som har produsert sykler i 100år ikke Evner å lage bedre enn dette?? Jeg er 92kg, (altså fjærvekt etter US-standard

Jeg kan kjøpe nye ordentlige dempere Og bytte fjærer/olje i framgaffel, men What the heck! Noe må da være levert "ferdig til bruk" eller?
-Hadde en tur på 25mil her om dagen og var Helt kake etterpå.... Skuffende greier
Noen som har erfaring med iron? Jeg tar imot alle innspill og forslag til løsninger -R.