Page 2 of 2

Re: Risiko ved oppgradering.

Posted: 16 Jan 2015, 21:09
by mustang
Er enig i det du sier ,men begge deler skal jo ha riktig mengde og riktige innstillinger for å gå bra. :lol: :lol:

Re: Risiko ved oppgradering.

Posted: 16 Jan 2015, 21:38
by Jan-Ivar
fordelen med ett insprut er jo det at det selv regner ut hvor mye bensin som skal sprøytes inn.
Lambda sondene som sitter i eksosrøra leser av hva som kommer ut av avgasser og gir signal til styreenheten som korrigere om blandingen
er for mager eller for feit. jeg er ganske sikker på at en 2014 modell Harley med insprut selv klarer å justere inn de små forskjellene som
åpent luftefilter og eksos gjør. med helt åpen eksos blir det smellig. det holder om du tar av pottene å bare kjører med røra.

Re: Risiko ved oppgradering.

Posted: 16 Jan 2015, 22:43
by Krs10an
Det viser seg at selgeren må selge fordi kjærringa krever det. Stakkar jævel. Men han firer ikke en krone på pris, så ligger dårlig an med handelen her. Er som nevnt i ønskes kjøpt tråden interessert i en 883/1200 Iron med litt mods!! Rop ut om noen vet om et bra objekt!!

K

Re: Risiko ved oppgradering.

Posted: 17 Jan 2015, 10:16
by Jan-Ivar
http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... rough=true

ta en titt på denne. riktig nok ingen IRON men en original 1200cc. pent behandla sykkel som går veldig godt.

Re: Risiko ved oppgradering.

Posted: 08 Mar 2015, 22:29
by Nostalgia
Krs10an wrote:Er som nevnt i ønskes kjøpt tråden interessert i en 883/1200 Iron med litt mods!! Rop ut om noen vet om et bra objekt!!

K
Hva slags prisleie snakker vi? Har en kompis med en strøken Iron med 1200-kit montert av Lazy som muligens skal selge.