NMCU - Norsk MotorCykkel Union

User avatar
Harlex
Posts: 838
Joined: 09 Mar 2010, 21:51

Re: NMCU - Norsk MotorCykkel Union

Post by Harlex »

Meg og min kone har vært medlem siden 2000.... Småjentene har blitt innmeldt fortløpende etter de har blitt født... Eldste jenten er 7 år og har vært medlem i 7 år :D
883/1200c 2008 mod. Stage 1 med SE-filter og V&H SS eksos.
2003 BMW F650GS
2001 BMW F650GS
User avatar
Coldman
Posts: 1229
Joined: 08 Mar 2010, 13:05

Re: NMCU - Norsk MotorCykkel Union

Post by Coldman »

Det er så mange som vil ha støtte. Jeg kutta ut H-DOCN i år og kommer nok til å savne "Harley News". Blir jo litt penger av det i løpet av et år - spesielt hvis man også har andre interesser utenom MC. Melder meg inn igjen hvis jeg klarer å legge vekk tobakken. :mrgreen:
Dermed står jeg igjen med bare NMCU og selvfølgelig HD-forum.no. To som absolutt fortjener støtte.
Coldman
2008 Dyna Street Bob FXDB
1956 Harley FL 621 Chopper
User avatar
Lykketrollet
Posts: 222
Joined: 09 Mar 2010, 23:34

Re: NMCU - Norsk MotorCykkel Union

Post by Lykketrollet »

Ingen fler som følte kallet? Eller er du medlem allerede?

Og til dere som nå har meldt dere inn; Superbra! Sammen er vi sterke!!!
Hilsen fra Lykketrollet

Carpe Diem!
Loud Pipes Save Lives!
User avatar
Svima
Posts: 1437
Joined: 08 Mar 2010, 13:32

Re: NMCU - Norsk MotorCykkel Union

Post by Svima »

Jeg er medlem på 3. året
/ Svima
User avatar
TonjeP
Posts: 83
Joined: 09 Mar 2010, 23:05

Re: NMCU - Norsk MotorCykkel Union

Post by TonjeP »

Så lenge det har stått tohjuling i garasjen har medlemsskapet i NMCU også blitt betalt (og det begynner å bli noen år :? ) Nesten julaften når treffkalenderen detter ned i postkassa her i heimen. Blar, drømmer og plotter inn treff for kommende sesong. Har nytt godt av medlemsskapet i form av reduserte treffavgifter og billig overnatting fordi NMCU har fixet gode avtaler. Alltid hjelpsomme og hyggeilge folk som svarer på mer eller mindre fornuftige henvendelser også :) Bøyer meg i støvet for en veldrevet organisasjon.
For livets glade gutter går solen aldri ned, ei heller for jentene !!!

TonjeP
User avatar
Kjell
Posts: 56
Joined: 10 Mar 2010, 16:59

Re: NMCU - Norsk MotorCykkel Union

Post by Kjell »

er innmeldt nå :)
welcome to the dark side, Night Rod Special
User avatar
Obie
Posts: 31
Joined: 11 Mar 2010, 19:59

Re: NMCU - Norsk MotorCykkel Union

Post by Obie »

Innmeldt nå!
User avatar
Børson
Posts: 127
Joined: 09 Mar 2010, 23:51

Re: NMCU - Norsk MotorCykkel Union

Post by Børson »

Guffen wrote:NMCU har en imponerende liste over saker som de gjennom mange år har kjempet gjennom til fordel og trygghet for oss på to hjul.
Er det noen som har synspunkter på hvorfor man (de) IKKE skal være medlem, eller kommer alle sammen til å melde seg inn nå?

Var NMCU medlem før, men kuttet det ut når jeg ble HDOCN medlem.
Jeg føler det blir litt smør på flesk å være medlem i begge 2, derfor velger jeg HDOCN.

http://www.hdocn.no/kontakt_om.html" onclick="window.open(this.href);return false;
1.
H-DOCN jobber med konkrete saker som angår deg som liker å kjøre Harley-Davidson motorsykler.

Vi har representanter som jobber, blant annet, i samarbeid med NMCU og NFSOK for å lage et rettferdig regelverk for ombygging av motorsykler i Norge.

Vi jobber også med saker som forsikring og trafikksikkerhet.
Her foregår en del av arbeidet i samarbeid med NMCU (Norsk Motorsykkel Union).

H-DOCN forsøker også hele tiden å finne nye tilbud som kan være av interesse for medlemmene. Vi kan nevne rabattavtaler med leverandører av H-D-relaterte produkter, samt vårt utmerkede bok og video bibliotek med utlån av H-D-litteratur. Vår medlemsbutikk innehar effekter for medlemmene som f.eks. merker i metall og tøy, klær og diverse turutstyr. Vi har stadig nye produkter på gang til medlemsbutikken.

2.
Sosialt samvær
Nye venner og fellesturer.
H-DOCN arrangerer hvert år 5 forskjellige treff rund omkring i landet. Vi prøver å legge treffene over hele landet for å gi best mulig tilbud til medlemmer både i nord- og sør. Her kan du få med deg allt fra det iskalde vintertreffet "First Run" til vakre og varme fjell-landskapstreffet "Late summer Run". Vi vet at mange H-D-eiere har lyst til å dra på treff, men lar være fordi de ikke "kjenner noen". Blir du medlem i H-DOCN, har du store muligheter til å bli kjent med likesinnede i løpet av sesongen. For mer info om H-DOCN treff ser du her. I Harley-News finner du også en omfattende treffkalender: Et ypperlig utgangspunkt for nye H-D opplevelser. H-DOCN jobber dessuten aktivt for å bygge ut et nettverk av distriktsrepresentanter over hele landet. Distrikt-Kontaktene har også flere tilbud til medlemmer i form av lokale treff, klubbkvelder, fellesturer og fl. Ta kontakt med DKer i ditt distrikt og få mer informasjon om hva som skjer.

3.Harley news.
Har planen klar,men skal bare først :)
Post Reply

Return to “Nyttige linker og info”