Sissy bar / back rest Sportster XL 883C Custom

User avatar
promonde
Posts: 7
Joined: 12 Jul 2014, 20:12

Sissy bar / back rest Sportster XL 883C Custom

Post by promonde »

Ønsker å kjøpe komplett Sissy bar / back rest til 2003 modell Sportster XL883C Custom.
User avatar
promonde
Posts: 7
Joined: 12 Jul 2014, 20:12

Re: Sissy bar / back rest Sportster XL 883C Custom

Post by promonde »

Ingen...?
User avatar
promonde
Posts: 7
Joined: 12 Jul 2014, 20:12

Re: Sissy bar / back rest Sportster XL 883C Custom

Post by promonde »

Ingen som har eller vet om noe...? Er det bestandig så lite aktivitet her på dette forumet eller..?
User avatar
tutte
Posts: 1591
Joined: 09 Mar 2010, 20:01

Re: Sissy bar / back rest Sportster XL 883C Custom

Post by tutte »

promonde wrote:Ingen som har eller vet om noe...? Er det bestandig så lite aktivitet her på dette forumet eller..?
Forum blir ikke bedre enn hva som blir lagt til av medlemmene.
Fikk du sjekket opp noen av de linkene Svima ga deg samme dag som du etterlyste respons.
Man skal ikke plage andre
man skal være grei og snill
og forøvrig kan man gjøre som man vil.
User avatar
kane
Posts: 309
Joined: 23 Mar 2010, 14:44

Re: Sissy bar / back rest Sportster XL 883C Custom

Post by kane »

Svima wrote: Eller han her:
http://www.harley-hoggeren.no
Har du handla noe der? Jeg har sjekka litt priser når jeg har skullet ha orginaldeler og sålangt har jeg bare avskrevet dem. Jeg har rett og slett ikke råd til å handle der men det kan hende jeg har vært spesielt uheldig da... :roll:
User avatar
kane
Posts: 309
Joined: 23 Mar 2010, 14:44

Re: Sissy bar / back rest Sportster XL 883C Custom

Post by kane »

promonde wrote:Er det bestandig så lite aktivitet her på dette forumet eller..?
Med litt over 1100 medlemmer kan du nok ikke vente samme aktiviteten som på utenlandske forum men jeg også synes det er litt dødt her, til å være 1100 stykker som kan poste.
Når jeg ser på statestikken er snittet på 3 nye tråder og 29 poster pr. dag og det er jo ikke allverden. Men som Tutte sier, forumet blir det medlemmene gjør utav det ( og det kan ikke være allverden det heller med tanke på at jeg nå er eneste påloggede medlem. Klokka 23 på en onsdag burde ihvertfall 1% av medlemmen være pålogget og aktive. Jeg mistenker dog at mange har fått noen til å hjelpe seg med å lage en profil her og så glemt hvordan de logger på, ref. snittalder på HD eiere :? :lol:
mustang
Forumsponsor 2015
Forumsponsor 2015
Posts: 830
Joined: 03 Apr 2010, 14:07

Re: Sissy bar / back rest Sportster XL 883C Custom

Post by mustang »

For min del så har jeg vært inne på Forumet hver eneste dag, kveld siden jeg meldte meg inn. Det har jo også vært ferie nå og de som jobber er vei ikke inne på Forumet så veldig sent hvis de skal tidlig på jobb, men jeg er pensjonist og bestemmer døgnrytmen sjøl. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
mustang
Forumsponsor 2015
Forumsponsor 2015
Posts: 830
Joined: 03 Apr 2010, 14:07

Re: Sissy bar / back rest Sportster XL 883C Custom

Post by mustang »

kane wrote:
Svima wrote: Eller han her:
http://www.harley-hoggeren.no
Har du handla noe der? Jeg har sjekka litt priser når jeg har skullet ha orginaldeler og sålangt har jeg bare avskrevet dem. Jeg har rett og slett ikke råd til å handle der men det kan hende jeg har vært spesielt uheldig da... :roll:

Jeg sendte også en mail til denne hugger'n og han svarte at han skulle ta kontakt etter at han kom hjem fra ferie en gang i 2013 ,men har ikke hørt noe ennå. :roll: :roll:
User avatar
Svima
Posts: 1437
Joined: 08 Mar 2010, 13:32

Re: Sissy bar / back rest Sportster XL 883C Custom

Post by Svima »

Jeg kom over han høggeren på finn så jeg skal ikke gå god for han. Han har ikke svart på min finnmail heller så han er kanskje ikke så digital...
/ Svima
Post Reply

Return to “Deler ønskes kjøpt”