Ut på tur med BigRadius

Loud pipes save lives. 'Nuff said.
Post Reply
User avatar
Reykur
Posts: 41
Joined: 10 Mar 2010, 17:25

Ut på tur med BigRadius

Post by Reykur »

Hei, skal kjøre til Rome i sommer og lurte på om jeg burde sette på original pottene eller ikke :roll:
Litt kjedelig å få trøbbel med purken på veien nedover.
Er det noen som har erfaring med en sånn reise :?:
User avatar
knaillhard
Posts: 2
Joined: 11 Sep 2010, 17:26

Re: Ut på tur med BigRadius

Post by knaillhard »

Turte ned til Amsterdam for to somrer siden med raka rør. Ingen av uniformene vi dro forbi reagerte overhodet. Vet ikke om de er strengere lenger sør på kontinentet, men da vi var på rundtur i Italia (med bil ...) så var det en del Duc'er som laget nok lyd uten at noen tok noe nevneverdig notis av dette. Kjøra på! :D
User avatar
Harlex
Posts: 838
Joined: 09 Mar 2010, 21:51

Re: Ut på tur med BigRadius

Post by Harlex »

Har vært litt i sør-Frankrike. I den grad jeg har sett harleyer ( svært sjeldne) så har de vært utstyrt med stock exhaust.... Vetta faen ka reglene er men sånn generelt anså er politiet mer aggressiv lenger sør....
883/1200c 2008 mod. Stage 1 med SE-filter og V&H SS eksos.
2003 BMW F650GS
2001 BMW F650GS
User avatar
Reykur
Posts: 41
Joined: 10 Mar 2010, 17:25

Re: Ut på tur med BigRadius

Post by Reykur »

Hmmm, problemet mitt er at den ene sidevesken er i veien hvis jeg setter på original eksosen, og bagasjeplass har man lite nok av fra før av.
User avatar
chrissenator
Posts: 1741
Joined: 13 Mar 2010, 23:28

Re: Ut på tur med BigRadius

Post by chrissenator »

Har lest at Polizei i Tyskland er ganske hissige på lyd, Sportstertreffet i Oberbronn Frankrike var belemret med litt frykt for samme problemet og der var rådet å holde seg ute fra bykjerner og gjerne kjøre forsiktig igjennom tettsteder så gikk det helst greit.
To Sportstere er dobbelt så gøy
User avatar
spritigonzales
Posts: 25
Joined: 11 Nov 2011, 17:52

Re: Ut på tur med BigRadius

Post by spritigonzales »

No problem i Tyskland hvis sykkelen er ikke tysk registrert ;-)
Da får du maks.25€ bot og du kan kjøre videre.
For tyske sykkler derimot kan det bli dyrt...godt at jeg har norsk skilt på min nå!
God helg!
Spritigonzales
User avatar
Reykur
Posts: 41
Joined: 10 Mar 2010, 17:25

Re: Ut på tur med BigRadius

Post by Reykur »

Turen var hærlig, og alle hadde satt på original eksos for sikkerhetsskyld, men det gjør vi ikke igjen :evil: . På treffet var det tusenvis av sykler fra nesten hele verden, og jeg tror at vi var nesten de eneste med orginal eksos :D . Neste tur blir med BigRadius :twisted:
User avatar
chrissenator
Posts: 1741
Joined: 13 Mar 2010, 23:28

Re: Ut på tur med BigRadius

Post by chrissenator »

Reykur wrote:Turen var hærlig, og alle hadde satt på original eksos for sikkerhetsskyld, men det gjør vi ikke igjen :evil: . På treffet var det tusenvis av sykler fra nesten hele verden, og jeg tror at vi var nesten de eneste med orginal eksos :D . Neste tur blir med BigRadius :twisted:
Du har vel tenkt å fortelle litt mer om turen og fleske til med noen bilder Reykur, det er nesten obligatorisk etter en slik lang tur og et sånt stort treff :-)
To Sportstere er dobbelt så gøy
User avatar
Vesper
Posts: 26
Joined: 16 Aug 2014, 10:52

Re: Ut på tur med BigRadius

Post by Vesper »

http://www.smartpartz.com/index.html
Jeg har også Big Radius på min Dyna WG og har tenkt å prøve disse.
Post Reply

Return to “Eksos”