96´Fatboy selges
Posted: 11 May 2013, 00:42
Heisann!
Nå har vi en Fatboy for mye i husholdningen vår, da Lille har innsett at en Sportster Iron passer henne best i forhold til øvelse mot lapp og da ønsker å anskaffe seg det.
Sykkelen er da en 96´FLSTF, som er ganske godt påkostet av kosmetiske og motormessige endringer.
Av ting jeg mener er relevant som kan nevnes er:
- Zodiac baksving med 200 dekk, med 18" diskfelger foran og bak.
- 4 pots calipere foran og bak.
- Bredere tanker.
- Hydraulisk clutch.
- Justerbare progressive dempere bak.
- Narrow beach fat bar fra HD.
- Custom skiver og pulley i stil med stuket.
- V&H Longshots med veldig dyp og grom lyd.
- Maltesercovers.
- Wimmer luftfilter.
I tillegg følger det med passinglights som for øyeblikket ikke er montert, samt saltasker.
Motor har vært overhalt og bygget hos Riverside Custom i 2009, og er satt opp med høykompstempler, kvassere kam, Thunderjet-sett i Keihin CV-gasser, S&S oljepumpe mm.
Bilder sier mer enn 1000 ord:






Prisant er 140.000kr, men bud vurderes også
Nå har vi en Fatboy for mye i husholdningen vår, da Lille har innsett at en Sportster Iron passer henne best i forhold til øvelse mot lapp og da ønsker å anskaffe seg det.
Sykkelen er da en 96´FLSTF, som er ganske godt påkostet av kosmetiske og motormessige endringer.
Av ting jeg mener er relevant som kan nevnes er:
- Zodiac baksving med 200 dekk, med 18" diskfelger foran og bak.
- 4 pots calipere foran og bak.
- Bredere tanker.
- Hydraulisk clutch.
- Justerbare progressive dempere bak.
- Narrow beach fat bar fra HD.
- Custom skiver og pulley i stil med stuket.
- V&H Longshots med veldig dyp og grom lyd.
- Maltesercovers.
- Wimmer luftfilter.
I tillegg følger det med passinglights som for øyeblikket ikke er montert, samt saltasker.
Motor har vært overhalt og bygget hos Riverside Custom i 2009, og er satt opp med høykompstempler, kvassere kam, Thunderjet-sett i Keihin CV-gasser, S&S oljepumpe mm.
Bilder sier mer enn 1000 ord:






Prisant er 140.000kr, men bud vurderes også
