Touring sykkel ønskes

Post Reply
User avatar
Jan-Ivar
Posts: 1547
Joined: 21 Jun 2010, 21:33

Touring sykkel ønskes

Post by Jan-Ivar »

Jakten har begynnt.
Madammen har fått lyst til å være med på tur, den gamle gode travern jeg har er satt opp for en og i utgangs punktet for liten for oss begge.
Er derfor i markedet for å finne en Touring sykkel selvfølgelig en Harley. har tråla igjennom Finn og gjør det flere ganger om dagen. har vel lagra alle de aktuelle sykklene i mine funn.
det jeg er på jakt etter er aller helst en Road glide 1998 eller nyere pris mellom 100000 og 150000 kroner men kan også gå noe høyere hvis sykkelen er den rett.
Electra Glide 1996 eller nyere pris som tidligere nevnt menkan hvis sykkelener den rette gå noe høyere.

så om noen kjenner noen eller vet om noen som kjenner noe som skal selge en slik sykkel så ta kontatk på PM eller Tlf 47316356.

det haster ikke, sesongen er på hell å jeg har sykkel jeg kan kjøre på. vi mp finne sykkelen som passer for begge for å si et sånn. tenker ikke å kjøre noe solo løp på dette. når madammen endelig vil være med så er det såpass viktig at hun må få være med å bestemme.


jeg tråler finn.no og autodb.bo hverdag så der har jeg full oversikt har lagt igjen kontakt info hos Lazy Boyz og de skulle se på saken. der kan det jo fort dukke opp en inbytte sykkelsom er neo for meg.
Har mye kontakt med Auto Forum rmerike via jobben så der har jeg også lagt igjen kontakt info dade selger skkelr for en kar som er over i USA en gang i året å henter sykkler. han skulel over i october så da er det muligheter.
får vel ta meg en tur til NST gardermoen å ta en titt også.
A modest beginning starts With the singel blow of a horn.
100%er
User avatar
Per-øivind
Posts: 467
Joined: 10 Mar 2010, 21:10

Re: Touring sykkel ønskes

Post by Per-øivind »

Sendte deg en link, vet ikke om du fikk denne? Per-ø
User avatar
Jan-Ivar
Posts: 1547
Joined: 21 Jun 2010, 21:33

Re: Touring sykkel ønskes

Post by Jan-Ivar »

joda fikk den. takker.
A modest beginning starts With the singel blow of a horn.
100%er
Post Reply

Return to “Harley-Davidson ønskes kjøpt”