Web-adresse...

Forslag og tilbakemeldinger til admingruppa.
Post Reply
User avatar
Harlex
Posts: 838
Joined: 09 Mar 2010, 21:51

Web-adresse...

Post by Harlex »

Går ut i fra at det ikke er bare meg som må logge inn på ww.hd-forum.no/a for å komme inn her??????
Vi kommer ALDRI til å få flere medlemmer hvis vi ikkje i det minste oppfordrer/linker fra http://www.hd-forum.no som er den mest opplagte nettsiden....Hd-forum.no fremstår som en ikke aktuell side mens hd-forum.no/a er aktiv. Slik det er nå er forumet kun for allerede aktive medlemmer som kjenner til /a-en. Enten må man fjerne hd-forum.no eller så må man fjerne hd-forum.no/a....... Jeg stemmer for å få alt innenfor hd-forum.no.
883/1200c 2008 mod. Stage 1 med SE-filter og V&H SS eksos.
2003 BMW F650GS
2001 BMW F650GS
User avatar
shovel78
Posts: 279
Joined: 31 Jul 2010, 21:18

Re: Web-adresse...

Post by shovel78 »

Eller gjerne bare hdforum.no
Bindestreker er bare forstyrende
Når det gjelder %, er det vel 96% i kaffen jeg trives med.
Bikes don't leak oil, they mark their territory
User avatar
chrissenator
Posts: 1741
Joined: 13 Mar 2010, 23:28

Re: Web-adresse...

Post by chrissenator »

Helt enig med OP, fortsetter det slik det ser ut nå og fremover har dette forumet låst seg litt fast(aktivt selvskudd).
To Sportstere er dobbelt så gøy
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Re: Web-adresse...

Post by 276ccm »

Domenet blir nok som det er, men at det ikke ligger på root er veldig dumt og vi prøver å få fortgang til at det er tilbake som normalt. Det har vært slik litt for lenge nå, men håper at det skal løse seg snart, for det er jo ikke meningen at det skal være et lukket forum, men at det skal være så enkelt som mulig for nye og gamle medlemmer. Berettiget kritikk som jeg håper snart er løst! :-)

Det med /a/ gjør også at det er veldig knotete å bruke forumet fra iPhone som jeg ofte gjør via TouchBB. Nå om dagen får jeg bare lest derifra, men ikke svart på innlegg..

Bra tilbakemelding! :-)
User avatar
RoadKing
Admin
Admin
Posts: 759
Joined: 10 Mar 2010, 16:15

Re: Web-adresse...

Post by RoadKing »

Slåst litt med databasen her, men rootadressen kan nå brukes. Bilder etc vil kun vises på /a inntil videre til jeg får flyttet disse til rootmappa.

Som nevnt tidligere så kan vi ha bruk for en til som kan hjelpe meg med å oppdatere sidene da jeg ikke alltid er tilgjengelig pga jobb etc. Nå er det lenge siden jeg har vert innom HD-Forumet. Men fremover nå vil jeg jobbe litt mer på sidene slik at root vil virke igjen.

Men først er det tilbake på jobb noen dager (er langtransportsjåfør så da er jeg mye borte) så begravelse til en kompis, så blir det forumet sin tur.
Harleys don't leak oil, they mark their territory
User avatar
Nostalgia
Posts: 570
Joined: 10 Jul 2011, 23:56

Re: Web-adresse...

Post by Nostalgia »

Kondolerer, RoadKing :/
"You know Billy, we blew it."

~96' Heritage Nostalgia FLSTN~
User avatar
kkanst
Posts: 309
Joined: 27 Jun 2010, 12:54

Re: Web-adresse...

Post by kkanst »

Gå inn i root/mappa til det gamle forumet.. Omdøp index.html til index.html.old. Deretter søker du på google etter "redirecting script". Lim dette inn i notepad og lagre det som index.html. Så vil alle som bruker den gamle adressen plutselig få en "a" etter navnet og havne på rett sted,, :-)

Hilsen tidligere webmaster..
2001 1550 Deuce.
User avatar
RoadKing
Admin
Admin
Posts: 759
Joined: 10 Mar 2010, 16:15

Re: Web-adresse...

Post by RoadKing »

RoadKing wrote:... men rootadressen kan nå brukes. Bilder etc vil kun vises på /a inntil videre til jeg får flyttet disse til rootmappa.
Harleys don't leak oil, they mark their territory
Post Reply

Return to “Forslagskassa”