Vindavvisere for Softail

Post Reply
Rider
Posts: 142
Joined: 10 Mar 2010, 16:28

Vindavvisere for Softail

Post by Rider »

Vil gjerne høre om flere har samme erfaring som meg, og en eventuell løsning. Vanskelig å forklare, så heng med..

Jeg kjøpte et par vindavvisere langs gaffelbeina for et par år siden. De passet til min Heritage Classic etter katalogene å bedømme. De er gått i stykker i kromen, så jeg vurderer å kjøpe nye.
De er montert slik det så ut på bildene i katalogen, men jeg synes det er noe rart med det hele. Min sykkel er utstyrt med ekstralamper eller "passing lights" som det heter på utaskjærsk. Det er kun mulig å montere dem på èn måte (på utsiden av jernet for den avtagbare vindskjermen), og det er umulig å få montert dem på feil side. Det rare er at den indre kanten (vinkelen) på vindavviseren som er vinklet forover tar borti blinklyset. Klarer ikke stille bort dette. I tillegg er det en utsparring i vindavviserens ytterste kant, som ser ut som den er laget for å gjøre plass til blinklyset. Hva er dnne utsparingen til? den burde vært på innsiden der blinklyset kommer i konflikt!!! Som sagt noe rart her. Noen som kjenner seg igjen og har en god forklaring på dette?
Kan jo faktisk se ut som om de er beregnet brukt når man ikke har vindskjerm og kan få plassert dem helt inntil gaffelbeina, men i katalogene er de avbildet slik som dette.
Skal prøve å legge ved et par bilder... Skal vi seeee.... :shit:
Vindavviser 1.jpg
Siste bilde sett forfra. Indre kant berører blinklyset. ???
Kjører skjelden korteste vei. Når jeg er fremme er turen over.
FLHTCUSE
Virago
Posts: 138
Joined: 10 Mar 2010, 18:57

Re: Vindavvisere for Softail

Post by Virago »

Hei, lurer på slike til min Fat Boy også. Hvor får man kjøpt dem?? USA ? Har dei noen effekt i regnver ??
Alderen er kun et tall som man selv velger hvordan man forholder seg til "Virago"
Rider
Posts: 142
Joined: 10 Mar 2010, 16:28

Re: Vindavvisere for Softail

Post by Rider »

Her kan du kjøpe alt du har lyst på. Blir ca halv pris i forhold til hjemme inkludert frakt og moms.
http://www.hmhd.com/webstore/multifit.asp" onclick="window.open(this.href);return false;

De hjelper en god del på vind, og jeg regner med at vannsprut til dels følger vinden. Selvfølgelig, hvis det plaskreiner så blir det ikke nok
Kjører skjelden korteste vei. Når jeg er fremme er turen over.
FLHTCUSE
Post Reply

Return to “Styling og ekstrautstyr”