Lakkere bakskjerm?

Custom
Post Reply
User avatar
Ronin73
Posts: 223
Joined: 09 Aug 2010, 21:02

Lakkere bakskjerm?

Post by Ronin73 »

Jeg har søkt litt på forumet her inne, men finner ikke akkurat det jeg lurer på. Jeg har tenkt å kjøpe en bobber bakskjerm til min Sportster. Bakskjermen er i metall og er ulakkert. Kan noen fortelle meg punkt for punkt hvordan jeg får et best mulig resultat? Ønsker skjermen blank sortlakkert. Jeg har aldri lakkert noe før..
1996 Sportster 1200XL, Stage 1 m/ oppdyset CV, Arlen Ness Big Sucker, Cycle Shacks, DK Custom breather bolts, CV Performance V-Ductor
User avatar
jenst
Posts: 70
Joined: 20 Sep 2010, 15:30

Re: Lakkere bakskjerm?

Post by jenst »

Heisan..jeg hadde tatt kontakt med et bilverksted eller lakkeringsverksted i nærheten og fått en pris på det. Enklere og garantert et bra resultat. Å lakkere selv er en kjempejobb , både med grunning og lakkering og klarlakk på toppen..skal ikke mange støvkorn til før du blir misfornøyd..
User avatar
tutte
Posts: 1591
Joined: 09 Mar 2010, 20:01

Re: Lakkere bakskjerm?

Post by tutte »

Eller hvis man vil lære noe nytt, kjøp spraybokser og prøv (gjerne på noe flatt først)
Det finnes flere her på forumet som kan dette, hel proffe!
Ganske greit beskrevet her hvis du vil prøve selv.
http://www.youtube.com/watch?v=_MsVWj3f ... re=related
Man skal ikke plage andre
man skal være grei og snill
og forøvrig kan man gjøre som man vil.
User avatar
Ronin73
Posts: 223
Joined: 09 Aug 2010, 21:02

Re: Lakkere bakskjerm?

Post by Ronin73 »

Da skjønner jeg at det kan by på utfordringer for å få det pent. Sjekker med lakkeringsverksted første og får håpe det ikke koster ale verden...
1996 Sportster 1200XL, Stage 1 m/ oppdyset CV, Arlen Ness Big Sucker, Cycle Shacks, DK Custom breather bolts, CV Performance V-Ductor
Post Reply

Return to “Diverse teknisk”