SOLGT, kan slettes!

Hjelmer, klær og personlig utstyr – og alt det andre som ikke passer inn under "deler til salgs".
Post Reply
User avatar
BikerEva
Posts: 882
Joined: 11 Mar 2010, 09:22

SOLGT, kan slettes!

Post by BikerEva »

Kjøpte denne usett/prøvd, den er dessverre for stor til meg. Str M. Lite brukt, papiret på ene glidelåsen er fremdeles på plass!

1500 kr inkl frakt?
Last edited by BikerEva on 15 Jan 2012, 16:59, edited 1 time in total.
User avatar
NUTS
Posts: 89
Joined: 22 Mar 2010, 22:48

Re: HD skinnjakke

Post by NUTS »

Vet du om det er M dame,eller M herre? Er vel litt forskjell på det,tror jeg.
User avatar
BikerEva
Posts: 882
Joined: 11 Mar 2010, 09:22

Re: HD skinnjakke

Post by BikerEva »

Hadde en mistanke om at det var herrestr, og fikk den bekreftet.

97003-08VM heter den, googlet og fant ut det er en herrejakke ved navn Camber som kom i et mer begrenset opplag enn mye annet de har laget :)
User avatar
chrissenator
Posts: 1741
Joined: 13 Mar 2010, 23:28

Re: HD skinnjakke

Post by chrissenator »

BikerEva wrote:Hadde en mistanke om at det var herrestr, og fikk den bekreftet.

97003-08VM heter den, googlet og fant ut det er en herrejakke ved navn Camber som kom i et mer begrenset opplag enn mye annet de har laget :)
Neste gang du kjøper feil BikerEva kan du prøve å kjøpe litt mer i min størrelse da?, når du kjøper herre modell vel og merke. :shit: :err:
Den jakken er jo helt classic HD og hadde du kjøpt den i L ville jeg ha kjøpt den av deg ASAP..
To Sportstere er dobbelt så gøy
User avatar
BikerEva
Posts: 882
Joined: 11 Mar 2010, 09:22

Post by BikerEva »

Siden det var en dame jeg kjøpte den av trodde jeg det var en damejakke... :) Hadde den vært S hadde den vært bedre til meg :)
User avatar
BikerEva
Posts: 882
Joined: 11 Mar 2010, 09:22

Re: HD skinnjakke

Post by BikerEva »

Bumpibump, jeg stikker tre mnd til USA neste uke, så løp og kjøp eller kom med et bud jeg ikke ler meg ihjel av :)
User avatar
NUTS
Posts: 89
Joined: 22 Mar 2010, 22:48

Re: HD skinnjakke

Post by NUTS »

Tja. Aner jo ikke om den passer kjær.... eh fruen,men kan jo prøve.Byr 1200,- ink.frakt.Bor i Oslo.
User avatar
BikerEva
Posts: 882
Joined: 11 Mar 2010, 09:22

Re: HD skinnjakke

Post by BikerEva »

Om du har målebånd og tilgang på en av fruens passende jakker, kan jeg oppgi følgende mål:

Målt når jakken ligger flatt på gulvet er den 57 cm under armene, 64 cm fra skuldersøm til kanten, 38 cm underside arm, 51 cm nederst.

Videre fikk jeg inn en mann på 178 og rundt 85 kg i den, men da så den best ut åpen ;)
User avatar
NUTS
Posts: 89
Joined: 22 Mar 2010, 22:48

Re: HD skinnjakke

Post by NUTS »

kan se ut som det kan passe.Send meg en pm hvis vi har en deal. :highfive: Og takk for innfoen.
Post Reply

Return to “Annet selges”