Oslo Rock City Jamboree/Oslo Motor Show

Kaffetreff og kjøreturer
Post Reply
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Oslo Rock City Jamboree/Oslo Motor Show

Post by 276ccm »

Det ble ikke noe av standen til hd-forum.no pga mangel på frivillige, men det er likevel duket for fest neste helg! Medlemmer av HD-forum.no som tar turen ut til Oslo Motor Show vil kunne få kjøpt festivalpass til Oslo Rock City Jamboree på Rockefeller for kr. 300,- (ordinær pris er 495,- Nkr + Avg.)

NB! Billettene må kjøpes på standen til Lucky 7 Tattoo på Oslo Motor Show og armbånd settes på der oppe. Dette for ikke å lage ennå flere billetttyper og forvirring nede på Rockefeller, enkelt og greit!

Samme helgen som Oslo Motor Show holdes, arrangerer Lucky 7 Oslo party på Rockefeller, samt at de har stand på OSM.

På standen til Lucky 7 tattoo på OSM vil det være utstilt 2 biler (en Ford Shoebox signert Coupe Devil Kasper og en Panel Delivery Dragrace bil fra Team Mysen), 2 sykkler fra Rulpers Hog i Ski, tatovering signert Lucky 7 Oslo, rulleskøyte/sjokoladejenter og et lite dispay fra Marius Mellebye som viser håndlagde mc-saler.

På Rockefeller Fredag og Lørdag vil det være tattoo (30 tattoo artister), gogo, burlesque, utstilling, marked, "garasje" og selvsagt rock på scenen (8 band), sist men ikke minst, BAR! :-)

For mer info om Oslo Rock City Jamboree: http://www.oslorockcityjamboree.no/

Håper vi ses både der og her, og der...
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Re: Oslo Rock City Jamboree/Oslo Motor Show

Post by 276ccm »

Jeg tror jeg prøver på en liten tur på Rockefeller i kveld og en tur til Oslo Motor Show på formiddagen i morgen (Lørdag). Noen andre som skal? :-)
User avatar
Fatboy92
Posts: 187
Joined: 28 Mar 2011, 18:54

Re: Oslo Rock City Jamboree/Oslo Motor Show

Post by Fatboy92 »

276ccm wrote:Jeg tror jeg prøver på en liten tur på Rockefeller i kveld og en tur til Oslo Motor Show på formiddagen i morgen (Lørdag). Noen andre som skal? :-)
Barnebursdag tre dager til ende her i gården, så det blir ikke noe Motor Show på meg.
User avatar
Jan-Ivar
Posts: 1547
Joined: 21 Jun 2010, 21:33

Re: Oslo Rock City Jamboree/Oslo Motor Show

Post by Jan-Ivar »

skal en tur på messa i morra . tenkr jeg er der kl 1200
A modest beginning starts With the singel blow of a horn.
100%er
Post Reply

Return to “Sosialt”