Lørdagstur til CBP?

Kaffetreff og kjøreturer
Post Reply
User avatar
tutte
Posts: 1591
Joined: 09 Mar 2010, 20:01

Lørdagstur til CBP?

Post by tutte »

Flott kjørevær og Myggers bak disken hos CBP i morgen. Hva med å møtes på høylysdag kl. 12?
Man skal ikke plage andre
man skal være grei og snill
og forøvrig kan man gjøre som man vil.
User avatar
Coldman
Posts: 1229
Joined: 08 Mar 2010, 13:05

Re: Lørdagstur til CBP?

Post by Coldman »

Ingen dum idé det der, tutte. Kan meget godt hende at jeg stiller.
Coldman
2008 Dyna Street Bob FXDB
1956 Harley FL 621 Chopper
User avatar
tutte
Posts: 1591
Joined: 09 Mar 2010, 20:01

Re: Lørdagstur til CBP?

Post by tutte »

Hjuksebø.jpg
Fjellduk og canadaskjorte.jpg
Peiskubbe.jpg
Etter en natt i Hjuksebø, med bål,kveldsstemmning og Nine Inch Nails på stereoen, tuslet jeg veien over Nordagutu og Valebø til Skien. En passe fin formiddagstur med lite biler og en god porsjon svinger. Kjøpte bremseklosser og fikk bestilt en ny aksling til girhendelen, så jeg kan fjerne gir-kvisten. Da dukket Coldman og et vennepar opp. Vi kikket og prøvesatt litt av hvert:For min del, en Electra med apeheng, en nyere Indian og en Victory Cross Country. Likte faktisk den lave Høvdingen best. Det ble en fin tur til Seljord på Dyrsku`n, fordi om 2 snudde i porten og dro å kjøpte boller og is i steden.
Takk for turen folkens det var koselig.
Man skal ikke plage andre
man skal være grei og snill
og forøvrig kan man gjøre som man vil.
User avatar
Coldman
Posts: 1229
Joined: 08 Mar 2010, 13:05

Re: Lørdagstur til CBP?

Post by Coldman »

Ja, takk for turen, tutte.

Første gang jeg satte mine føtter i Seljord. Innmari fin MC-vei fra Bø. Åsså så fin Byggmakker-butikk de har der da. Stenger litt tidlig, selvfølgelig. Men det gjør jo ikke noe siden vi allerede har den to-toms-firen vi trenger. Gode boller hadde de også. Ja, ikke Byggmakker så klart, men bensistasjonene i Seljord altså. Og bensin må vi jo ha. Av og til i alle fall. Boller, dermot... og is selvfølgelig - det er grunn god nok til å ta en Seljords-tur.

Du ser så fornøyd ut, tutte... Er vel fordi du vet at seljordsormen er trygt nedpakka bakpå konstabelen.

Image
Coldman
2008 Dyna Street Bob FXDB
1956 Harley FL 621 Chopper
Post Reply

Return to “Sosialt”