Kaffetreff i Sandefjord

Kaffetreff og kjøreturer
Post Reply
User avatar
Coldman
Posts: 1229
Joined: 08 Mar 2010, 13:05

Kaffetreff i Sandefjord

Post by Coldman »

Minner om kaffetreff hver torsdag fra 1700 på Kafka i Sandefjord. Se kalenderen for mer info.

Treffene på Fokserød tar vi opp igjen i november (og da avslutter vi på Kafka).

I morgen torsdag er det meldt fint vær, så er det bare å stille opp. :mrgreen:
Coldman
2008 Dyna Street Bob FXDB
1956 Harley FL 621 Chopper
User avatar
Qonrad
Posts: 558
Joined: 08 Mar 2010, 13:05

Re: Kaffetreff i Sandefjord

Post by Qonrad »

Er klar.... :err:
Det går bra til slutt. Er det ikke bra, så er det ikke slutt.
User avatar
HD-Per
Posts: 101
Joined: 03 Aug 2010, 23:52

Re: Kaffetreff i Sandefjord

Post by HD-Per »

Coldman wrote:Minner om kaffetreff hver torsdag fra 1700 på Kafka i Sandefjord. Se kalenderen for mer info.

Treffene på Fokserød tar vi opp igjen i november (og da avslutter vi på Kafka).

I morgen torsdag er det meldt fint vær, så er det bare å stille opp. :mrgreen:

Dårlig oppmøte i dag eller..??
User avatar
Qonrad
Posts: 558
Joined: 08 Mar 2010, 13:05

Re: Kaffetreff i Sandefjord

Post by Qonrad »

Nææ...Vi ble 4 stk. Det må vel si å være normalt.. :err: Kafka var stengt så det ble kafeen på den andre siden. Dro til Alfhild i Larvik rundt kl. 20.00.
Det går bra til slutt. Er det ikke bra, så er det ikke slutt.
User avatar
HD-Per
Posts: 101
Joined: 03 Aug 2010, 23:52

Re: Kaffetreff i Sandefjord

Post by HD-Per »

Qonrad wrote:Nææ...Vi ble 4 stk. Det må vel si å være normalt.. :err: Kafka var stengt så det ble kafeen på den andre siden. Dro til Alfhild i Larvik rundt kl. 20.00.
Var i området i ca. 45min, så ingen..... så det ble kaffetreff hos noen venner i Tønsberg istedet. Fikk meg en god tur i finværet...
User avatar
Coldman
Posts: 1229
Joined: 08 Mar 2010, 13:05

Re: Kaffetreff i Sandefjord

Post by Coldman »

Når var du der? Så du syklene våre?

Nei, vi klarer nok ikke å konkurrere med Nebbenes når det gjelder oppmøte. Det "kryr" jo av HD'er her nede, men ikke lett å si hvor alle er.

Størst sjanse for å møte likesinnede her i distriktet er Tønsberg Brygge, Alfhilds gatekjøkken (på Hovland i Larvik) og Helgeroa. I tillegg er det Vindfjelltunet hver tirsdag... alltid hauevis med folk.
Coldman
2008 Dyna Street Bob FXDB
1956 Harley FL 621 Chopper
User avatar
HD-Per
Posts: 101
Joined: 03 Aug 2010, 23:52

Re: Kaffetreff i Sandefjord

Post by HD-Per »

Coldman wrote:Når var du der? Så du syklene våre?

Nei, vi klarer nok ikke å konkurrere med Nebbenes når det gjelder oppmøte. Det "kryr" jo av HD'er her nede, men ikke lett å si hvor alle er.

Størst sjanse for å møte likesinnede her i distriktet er Tønsberg Brygge, Alfhilds gatekjøkken (på Hovland i Larvik) og Helgeroa. I tillegg er det Vindfjelltunet hver tirsdag... alltid hauevis med folk.

Hehe...kom sånn ca. 17:00, etterhvert kjørte jeg litt rundt i sentrum, men så ingen sykkler. Satte vel kursen mot Tønsberg i ca.17:45 ... ;)
PS! Var innom Tønsberg brygge på vei hjem også...var bare et par plastraketter der
...men det var jo supert kjørevær, så en fint tur var det selv om jeg ikke fant dere.
Post Reply

Return to “Sosialt”