Denne siste kan senke fra 1-3tommer og ser jo virkelig enkel ut, kan hende noen har laget slike selv og har en tegning eller noen har mål på en slik - da kan jeg lage et sett eller to

Kjøper de jeg om du vil sende med express over natten på mandag...........Svima wrote:Jeg kjøpte noe sånt på ebay i fjor, har bare ikke satt det på enda....betalte ikke rare greiene for det der.
Årsaken til at jeg er litt i overkant ivrig er at jeg ikke helt liker høyden på de nye RK demperene og synes sykkelen blir litt "små nervøs" i litt fart og en liten tomme ned ville løst hele irritasjonen.Svima wrote:La meg tenke litt på det, jeg har egentlig ment å få satt de på men det har jo tatt sin tid..... du kan evt låne de som mal til å lage noe eget hvis jeg velger å bruke de selv?
Det viktigste er at jeg kommer ned 1" - senker den mer blir det bare stiligSvima wrote:fant annonsen på ebay nå, den het
"1.75" LOWERING KIT fits 05-09 HARLEY DAVIDSON SPORTSTER " men jeg skal fikse bilde av dem bare jeg finner dem så du ser om de er lik den du har bilde av....