Lowering blocks

chrissenator

Lowering blocks

Post by chrissenator »

Noen som har senke sett til Sportster - Dyna liggende ubrukt så ønsker jeg å kjøpe et sett - legger ved bilder av noen kit og om det er chrome eller svart eller ikke noe finnish igjen så går det fint - noen påstår at sportster og FXD kan brukes om en annen - jeg er usikker på det men det vet gjerne du :D
Image
Image
Image

Denne siste kan senke fra 1-3tommer og ser jo virkelig enkel ut, kan hende noen har laget slike selv og har en tegning eller noen har mål på en slik - da kan jeg lage et sett eller to :D
To Sportstere er dobbelt så gøy
Svima

Re: Lowering blocks

Post by Svima »

Jeg kjøpte noe sånt på ebay i fjor, har bare ikke satt det på enda....betalte ikke rare greiene for det der.
/ Svima
chrissenator

Post by chrissenator »

Svima wrote:Jeg kjøpte noe sånt på ebay i fjor, har bare ikke satt det på enda....betalte ikke rare greiene for det der.
Kjøper de jeg om du vil sende med express over natten på mandag...........
Svima

Post by Svima »

La meg tenke litt på det, jeg har egentlig ment å få satt de på men det har jo tatt sin tid..... du kan evt låne de som mal til å lage noe eget hvis jeg velger å bruke de selv?
/ Svima
chrissenator

Post by chrissenator »

Svima wrote:La meg tenke litt på det, jeg har egentlig ment å få satt de på men det har jo tatt sin tid..... du kan evt låne de som mal til å lage noe eget hvis jeg velger å bruke de selv?
Årsaken til at jeg er litt i overkant ivrig er at jeg ikke helt liker høyden på de nye RK demperene og synes sykkelen blir litt "små nervøs" i litt fart og en liten tomme ned ville løst hele irritasjonen.

Hvilken av de typene er det du har?, ene kan senke 1-2 og 3" den andre kun 1"...
Svima

Post by Svima »

Skal lete etter dem i morgen og komme tilbake med bilde, husker ikke nå :)
/ Svima
chrissenator

Post by chrissenator »

Kanon ;-)
Svima

Post by Svima »

fant annonsen på ebay nå, den het

"1.75" LOWERING KIT fits 05-09 HARLEY DAVIDSON SPORTSTER " men jeg skal fikse bilde av dem bare jeg finner dem så du ser om de er lik den du har bilde av....
/ Svima
chrissenator

Post by chrissenator »

Svima wrote:fant annonsen på ebay nå, den het

"1.75" LOWERING KIT fits 05-09 HARLEY DAVIDSON SPORTSTER " men jeg skal fikse bilde av dem bare jeg finner dem så du ser om de er lik den du har bilde av....
Det viktigste er at jeg kommer ned 1" - senker den mer blir det bare stilig :D

Nå er sykkelen så høy bak at jeg får en tanke stramt belte, det merkes når jeg drar litt på og får litt vibrasjoner.
Kunne gjerne slakket reimen men jeg skal sette på 30T front pulley og da blir det så knapt at jeg enten senker eller må ha et nytt belt med minst en tann mer :ikke: :ikke: :ikke: :shit:
Svima

Post by Svima »

da har jeg funnet senkebrakettene.... jeg har ikke lyst til å selge dem, for planen er å få satt dem på min egen, men hvis du trenger å låne dem som mal til å lage noe selv,så kan du det...
/ Svima
Post Reply

Return to “Deler ønskes kjøpt”