Bluesfestivalen på Notodden 6-8 august 2010

Konserter, festivaler og lignende
User avatar
HDag
Posts: 90
Joined: 09 Mar 2010, 22:44

Bluesfestivalen på Notodden 6-8 august 2010

Post by HDag »

Noen har tenkt seg avgårde til Notodden i år?
"Ride Safe"
Electra Glide Ultra Classic 2010
User avatar
Erlend
Grunnlegger
Grunnlegger
Posts: 1747
Joined: 08 Mar 2010, 08:56

Re: Bluesfestivalen på Notodden 6-8 august 2010

Post by Erlend »

Jepp. Jeg spiller med Just Another Blues Band nede på bluescampen lørdag.
Keep the rubber side down!
User avatar
Blondie
Posts: 91
Joined: 09 Mar 2010, 18:16

Re: Bluesfestivalen på Notodden 6-8 august 2010

Post by Blondie »

Er i Hellas da 8-)
Walk the line
User avatar
Bever
Posts: 27
Joined: 10 Mar 2010, 16:28

Re: Bluesfestivalen på Notodden 6-8 august 2010

Post by Bever »

Satser på det i år også!
Bever
User avatar
Harlex
Posts: 838
Joined: 09 Mar 2010, 21:51

Re: Bluesfestivalen på Notodden 6-8 august 2010

Post by Harlex »

Skal GARANTERT! Blir nok liggende på campen rett før broen (der med stranden og kiosken) tenker jeg... Kort vei til sentrum og alle fasiliteter. Skjønner at endel forumfolk har som tradisjon å ligge på flyplasscampen... Er det noen som kan forklare meg hvorfor? Hvorfor ikke komme lenger innover slik at man er midt i smørøyet i forhold til en dukkert, en tur opp i sentrum, en kaffe, en hamburger og kort vei tilbake fra hardfylla på konsert... :lol: ? Går jo an å "rotte seg sammen" der også ;)
883/1200c 2008 mod. Stage 1 med SE-filter og V&H SS eksos.
2003 BMW F650GS
2001 BMW F650GS
User avatar
Gravene MC
Posts: 220
Joined: 09 Mar 2010, 21:40

Re: Bluesfestivalen på Notodden 6-8 august 2010

Post by Gravene MC »

Kan jo prøve på det etter gammelt... Har ikke vært der siden 03, men jeg gidder heller ikke å campe helt borte på flyplassen, blir nok industriparken denne gangen oxo 8-)
Sitat, Albert Einstein: Hvis du ikke kan forklare en sak på en enkel måte, kan du ikke nok om saken!
User avatar
Harlex
Posts: 838
Joined: 09 Mar 2010, 21:51

Re: Bluesfestivalen på Notodden 6-8 august 2010

Post by Harlex »

Gravene MC wrote:Kan jo prøve på det etter gammelt... Har ikke vært der siden 03, men jeg gidder heller ikke å campe helt borte på flyplassen, blir nok industriparken denne gangen oxo 8-)
Som sagt kan campen rett før sistebroen over til sentrum anbefales. På nedsiden av veien.. Et eget område er visst til "bikere." :hd: Kort vei til der det skjer, og for 2 år siden ble det etablert en fast kiosk der samt en svært ok badestrand. Der har det blitt observert både halvnakne og nakne damer hvert år siden hvis det kunne være interessant? :hyper:
883/1200c 2008 mod. Stage 1 med SE-filter og V&H SS eksos.
2003 BMW F650GS
2001 BMW F650GS
User avatar
HDag
Posts: 90
Joined: 09 Mar 2010, 22:44

Re: Bluesfestivalen på Notodden 6-8 august 2010

Post by HDag »

Harlex wrote:Skal GARANTERT! Blir nok liggende på campen rett før broen (der med stranden og kiosken) tenker jeg... Kort vei til sentrum og alle fasiliteter. Skjønner at endel forumfolk har som tradisjon å ligge på flyplasscampen... Er det noen som kan forklare meg hvorfor? Hvorfor ikke komme lenger innover slik at man er midt i smørøyet i forhold til en dukkert, en tur opp i sentrum, en kaffe, en hamburger og kort vei tilbake fra hardfylla på konsert... :lol: ? Går jo an å "rotte seg sammen" der også ;)
Det er tradisjonen som river i kroppen i forhold til flyplasscampen. Har campet der i alle år jeg har vært på bluesfestivalen og har trivdes veldig godt der. God plass, bademuligheter er det (en fin spasertur for å finne kroppen igjen), kiosk, dusj og toalett finnes det også der. Det går matebusser kontinuerlig fram og tilbake til Notodden sentrum og bussturene inn til sentrum er alltid en STOR opplevelse med høy steming (har fått mange "rare tilbud" der).

... og sist med ikke minst - for en som har kommet til litt sjels år og alder :iii: har også muligheten til å finne roen mellom f eks kl 06 og 09.... :D

Blir nok flyplasscampen for min del i år også!!
"Ride Safe"
Electra Glide Ultra Classic 2010
User avatar
HDag
Posts: 90
Joined: 09 Mar 2010, 22:44

Re: Bluesfestivalen på Notodden 6-8 august 2010

Post by HDag »

Blondie wrote:Er i Hellas da 8-)
.... skal det liksom plutselig være en unnskyldning også nå da? :D
"Ride Safe"
Electra Glide Ultra Classic 2010
User avatar
Harlex
Posts: 838
Joined: 09 Mar 2010, 21:51

Re: Bluesfestivalen på Notodden 6-8 august 2010

Post by Harlex »

HDag wrote:
Harlex wrote:Skal GARANTERT! Blir nok liggende på campen rett før broen (der med stranden og kiosken) tenker jeg... Kort vei til sentrum og alle fasiliteter. Skjønner at endel forumfolk har som tradisjon å ligge på flyplasscampen... Er det noen som kan forklare meg hvorfor? Hvorfor ikke komme lenger innover slik at man er midt i smørøyet i forhold til en dukkert, en tur opp i sentrum, en kaffe, en hamburger og kort vei tilbake fra hardfylla på konsert... :lol: ? Går jo an å "rotte seg sammen" der også ;)
Det er tradisjonen som river i kroppen i forhold til flyplasscampen. Har campet der i alle år jeg har vært på bluesfestivalen og har trivdes veldig godt der. God plass, bademuligheter er det (en fin spasertur for å finne kroppen igjen), kiosk, dusj og toalett finnes det også der. Det går matebusser kontinuerlig fram og tilbake til Notodden sentrum og bussturene inn til sentrum er alltid en STOR opplevelse med høy steming (har fått mange "rare tilbud" der).

... og sist med ikke minst - for en som har kommet til litt sjels år og alder :iii: har også muligheten til å finne roen mellom f eks kl 06 og 09.... :D

Blir nok flyplasscampen for min del i år også!!
Forstår godt "tradisjonsargumentet." Har lagt på samme stedet siden jeg begynte å reise til Notodden på slutten av 90-tallet...
Er litt småredusert i beina så jeg er avhenging av ikke har de helt lange spaserturene men det er fantastisk hva man får til etter å ha drukket litt/mye "medisin" :P Dere blir vel en gjeng der ute i år også da så hvis tilstanden tilsier det så tar jeg meg en tur ut.... :)
883/1200c 2008 mod. Stage 1 med SE-filter og V&H SS eksos.
2003 BMW F650GS
2001 BMW F650GS
Post Reply

Return to “Konserter & Festivaler”