Samlings sted, kaffeplass i Agder?

Kaffetreff og kjøreturer
Post Reply
User avatar
jes70
Posts: 72
Joined: 10 Mar 2010, 12:07

Samlings sted, kaffeplass i Agder?

Post by jes70 »

Har flyttet til Kristiansand i høst og blir vel på sikt i et av agderfylkene. Er det noen etablerte plasser her nede, hvor folk samles for kaffe og tullprat? Hadde vært greit å ha en plass, både for de i agder, men også for de som er i området på tur eller ferie.
Jeg er en 99%'er, og er stolt av det.
User avatar
Erlend
Grunnlegger
Grunnlegger
Posts: 1747
Joined: 08 Mar 2010, 08:56

Re: Samlings sted, kaffeplass i Agder?

Post by Erlend »

Jeg ville tatt en kjapp telefon til Bias eller Gunnar hos TwinThunder i Lyngdal. Som residerende Harleyguruer vil jeg tro de har god oversikt over både formelle og uformelle møteplasser i distriktet.

Om det mot formodning ikke skulle finnes noe, foreslår jeg at du tar på deg rollen som primus motor, finner et egnet sted og inviterer til kaffetreff selv. ;-)
Keep the rubber side down!
User avatar
jes70
Posts: 72
Joined: 10 Mar 2010, 12:07

Re: Samlings sted, kaffeplass i Agder?

Post by jes70 »

Joda, har nok vært innom gutta i lyngdal og det var bare trivelig. Tenkte mer på en naturlig samlingsplass med god kaffe og mulighet for en matbit. Litt i retning av det som er i Bergen. En plass for alle på to-tre hjul. Gjerne litt andre forhold her nede, men ser ikke at det skulle vært noe problem heller. Blir litt opptatt denne sesongen med barn på vei, men må jo bli en mulighet for å snike seg unna en kveld eller tre. Forøvrig er jo C&C Rider i Arendal også en koseplass, men han må jo få litt arbeidsro inni mellom.
Jeg er en 99%'er, og er stolt av det.
Post Reply

Return to “Sosialt”