Harley Davidson "stæsj"

Hjelmer, klær og personlig utstyr – og alt det andre som ikke passer inn under "deler til salgs".
Post Reply
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Harley Davidson "stæsj"

Post by 276ccm »

Om du ikke har kjøpt frimerkesamlingen til Guffen har du her en gylden mulighet til å slenge ut kommentaren "vil du være med meg hjem å se på Harley Davidson samlingen min?"

Selger det for en bekjent (den typen som samler på absolutt alt) som fikk det og bare har har hatt de liggende i en del år uten å ha visst hva han skulle med de, intill jeg fortalte han om Harley forumet.. Selges samlet, kommer ikke til å ta bryet med å selge én og én, kom gjerne med bud på PM.


To bokser med én fyllepenn, én kulepenn og én blyant.. Fyllepenn og kulepenn har serie nr. (Blyant husker jeg ikke, men kan sjekke i morgen) Innmaten til kulepennen skal være utbyttbar med Parker innmat for nytt blekk..
Image
Image
Image
Image
Image

9 Fyllepenner, mener det er serie nr. på alle, men skal sjekke igjen..
Image

3 Fyllepenner, av med kork og man vrir ut fyllepennen..
Image

20 stk blyanter, med mulighet for å fylle på med nytt bly.. (det er bilde av 21, men én er i stykker)
Image
Image

Har også 5 - 6 kulepenner som er tørket ut, men kan erstattes med Parker innmat/blekk (ikke bilde, men de ser ut som kulepennene i eskene på toppen) Har også 8 - 10 stk etuier.. Alle fyllepennene trenger blekkpatroner..

Image
User avatar
Actionman
Posts: 52
Joined: 24 Mar 2010, 13:53

Re: Harley Davidson "stæsj"

Post by Actionman »

Hei

Har du ingen pris indikasjon?
Actionman
HOG Oslo Chapter
''Don't dream it, Do it!''
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Post by 276ccm »

Nei egentlig ikke.. Han ante ikke, men hadde hørt at de en gang i tiden hadde kostet 295,- pr stk, noe som selvsagt ikke er reelt ved kjøp av alle samlet..
Post Reply

Return to “Annet selges”