Girindikator mm

User avatar
Coldman
Posts: 1229
Joined: 08 Mar 2010, 13:05

Re: Girindikator mm

Post by Coldman »

Alzheimer wrote:På høy tid. Jeg har i hvert fall savna gearindikator så lenge jeg har kjørt HD. Displayet mitt viser et grønt 6 tall når jeg er i 6 gir ellers ingenting annet enn N. Like moro hver gang man har bremsa kraftig opp foran et lyskryss/rundkjøring og tror man har kommet ned i 1. og faktisk er i 3. og skal dra i gang. 220$ betyr vel 4000kr hos Lazyboyz?
Det er litt merkelig, for det problemet har jeg aldri hatt. Husker ikke helt hvordan jeg gjør det, men jeg girer vel ned i 1. like før jeg stopper. Det går helt av seg selv.

Skulle heller ønsket at de kom med en japse-blinklysknapp, for den på høyresida klarer jeg visst aldri i venne meg til... i hvertfall ikke i rundkjøringer. Høyre blinklysknapp + automatisk avslåing av blinklys er faktisk det eneste jeg ikke liker på HD'er. Korreksjon: Jeg hater det. Og den som nå kommer og sier at jeg da bare kan løpe og kjøpe meg en japsesykkel, kan hoppe i havet og bli der.
Coldman
2008 Dyna Street Bob FXDB
1956 Harley FL 621 Chopper
User avatar
BikerEva
Posts: 882
Joined: 11 Mar 2010, 09:22

Re: Girindikator mm

Post by BikerEva »

Badetempen er så dårlig...Synes det er greit med automatisk avslåing og sånn jeg, istedetfor sånn skyveknapp også skal man skru av blinklyset og ender opp med å blinke motsatt vei, for ikke å snakke om de som kjører med blinklyset på i mange mil før de oppdager det....

Sikkert derfor jeg er så dårlig til å bruke blinklys :D
User avatar
DaddyCool
Posts: 755
Joined: 09 Mar 2010, 18:30

Re: Girindikator mm

Post by DaddyCool »

Løsningen er å avinstallere blinkersene på sykkelen, slik at det ikke er noe å tenke på ;)
Male masculine icon...athletic godlike clone
User avatar
BikerEva
Posts: 882
Joined: 11 Mar 2010, 09:22

Re: Girindikator mm

Post by BikerEva »

Ja, både det og speil manglet på den forrige sykkelen min :)
Post Reply

Return to “Styling og ekstrautstyr”