Klokka ute av sync?

Forslag og tilbakemeldinger til admingruppa.
Post Reply
User avatar
baremei
Posts: 113
Joined: 01 Jun 2010, 09:36

Klokka ute av sync?

Post by baremei »

Jeg la inn et innlegg for litt siden, og nå er klokka 15:43.
Mitt innlegg vises med tid som ikke har kommet ennå, og i hvertfall ikke gått:

baremei 24 Jan 2011, 16:16
User avatar
chrissenator
Posts: 1741
Joined: 13 Mar 2010, 23:28

Re: Klokka ute av sync?

Post by chrissenator »

Har du sjekket om de nerdete ungene til naboen har bygget en tidsportør/maskin dings som du muligens ubevisst har passert mens de testet den ut?... :err: :err:

Image
To Sportstere er dobbelt så gøy
User avatar
baremei
Posts: 113
Joined: 01 Jun 2010, 09:36

Re: Klokka ute av sync?

Post by baremei »

Øi! Det er JEG som er nerden i nabolaget her, altså! Selv om det ikke alltid virker som om jeg kan holde styr på kalenderen engang...
User avatar
Svima
Posts: 1437
Joined: 08 Mar 2010, 13:32

Re: Klokka ute av sync?

Post by Svima »

Haha, enten må du sjekke soluret i nabolaget, eller så kan du gå inn på kontrollpanel-> innstillinger-> og sette tiden på forumet til vintertid/ikke sommertid
/ Svima
User avatar
Erlend
Grunnlegger
Grunnlegger
Posts: 1747
Joined: 08 Mar 2010, 08:56

Re: Klokka ute av sync?

Post by Erlend »

Av én eller annen grunn korrigeres ikke tidsinnstillingene i brukerkontrollpanelet når vi stiller serverklokka mellom sommer- og vintertid. Mulig det har noe med at internasjonale fora har brukere i flere tidssoner samtidig å gjøre. Eller kanskje serveren bare er tom for klokkevæske. Ikke spør meg...
Keep the rubber side down!
User avatar
baremei
Posts: 113
Joined: 01 Jun 2010, 09:36

Re: Klokka ute av sync?

Post by baremei »

Ja, ja... Du hadde svaret, du. Takk, takk.
Første gang jeg har vært på forum hvor jeg må stille inn tidssone selv. Kan dere kanskje sette gjeldende sone her som standard, så kan heller eventuelle utvandrede få lov å endre ved behov?
User avatar
RoadKing
Admin
Admin
Posts: 759
Joined: 10 Mar 2010, 16:15

Re: Klokka ute av sync?

Post by RoadKing »

Tidssona ligg inne i sjølve forumet, noko du vil sjå når du er avlogga. men er enig i at den burde følge hovedinnstillingane på forumet, men det er no sånn at brukarinnstillingane kan overstyre akkurat denne funksjonen. Ikkje spør meg kvifor utviklarane har gjort det sånn.
Dei bur kanskje i ei tidssone som har kun sommarstid, og dermed gløymd oss i nord?
Harleys don't leak oil, they mark their territory
Post Reply

Return to “Forslagskassa”