Renhold !

Post Reply
Virago
Posts: 138
Joined: 10 Mar 2010, 18:57

Renhold !

Post by Virago »

Noen som hr prøvt denne ? Reklamen lover no veldi g bra dah. :?
http://gasolin.no/index.php?main_page=p ... cts_id=999" onclick="window.open(this.href);return false;
Alderen er kun et tall som man selv velger hvordan man forholder seg til "Virago"
User avatar
Anders
Posts: 97
Joined: 10 Mar 2010, 21:58

Re: Renhold !

Post by Anders »

Fikk et litt sånn; for godt til å være sant, men hvis det virker som det står beskrevet er det jo Gull verdt!
entusiast - Softail Custom
User avatar
Toro
Posts: 641
Joined: 09 Mar 2010, 21:48

Re: Renhold !

Post by Toro »

Etter prisen å bedømme så må det vel virke bra. Mener også at dette produktet ble omtalt i gamle forumet med faktisk gode tilbakemeldinger. :)
01 Fat Boy stage 1 SEST
User avatar
B.J
Posts: 120
Joined: 10 Mar 2010, 22:18

Re: Renhold !

Post by B.J »

Merk "polerte" flater.

Står ikke noe om det som jeg kan se for lakkerte flater. Tenker da på alufelger med klarlakk. Hørt noen som prøvde et såkalt vidundermiddel, med det resultat at lakken kokte opp i løpet av de to til tre første døgnene. Felgene ble laaangt fra fine etter det.

Vært og sjekke ut ;)
BJ
Rider
Posts: 142
Joined: 10 Mar 2010, 16:28

Re: Renhold !

Post by Rider »

Så gjennom videoen og leste på hjemmesidene og det som var synd var at det ikke var noen god idè å bruke produktet på høyglans polerte flater. Da ville flaten få et svak regnbueaktig utseende. På min bling bling sykkel ville dette blitt et problem. Det er jo netopp slike flater som er interessante å beskytte. Når jeg tenker meg om så ville regnbuefarger på krommen kanskje vært fint??? :lol:
Kjører skjelden korteste vei. Når jeg er fremme er turen over.
FLHTCUSE
Post Reply

Return to “Verktøy”