MC-jekk GIS BORT

Hjelmer, klær og personlig utstyr – og alt det andre som ikke passer inn under "deler til salgs".
User avatar
Erlend
Grunnlegger
Grunnlegger
Posts: 1747
Joined: 08 Mar 2010, 08:56

Re: MC-jekk GIS BORT

Post by Erlend »

Neste gang setter vi opp vår egen tolkning av det finske samtidsdramaet "Ihmiset ja rosvoja Kardemumma kaupunki", som handler om tre 1%-eres håpløse kamp mot et totalitært samfunn. Kommer snart til et forum nær deg!
Keep the rubber side down!
User avatar
Svima
Posts: 1437
Joined: 08 Mar 2010, 13:32

Re: MC-jekk GIS BORT

Post by Svima »

Hera wrote:Ikke vet jeg om Erlend og Guffen har truffet hvernandre. Men jeg har truffet begge, og kan berolige publikum med at det er greie karer. Så de som håper på en skikkelig slosskamp blir skuffet. Sorry... :err:
Ja men, jeg håpet på et aldri så lite oppgjør her da, to barske menn i skinnbukse og bar overkropp...de kan da ikke gi seg nå?? Kromkaker , pøh :P
/ Svima
User avatar
BikerEva
Posts: 882
Joined: 11 Mar 2010, 09:22

Re: MC-jekk GIS BORT

Post by BikerEva »

Svima wrote:
Hera wrote:Ikke vet jeg om Erlend og Guffen har truffet hvernandre. Men jeg har truffet begge, og kan berolige publikum med at det er greie karer. Så de som håper på en skikkelig slosskamp blir skuffet. Sorry... :err:
Ja men, jeg håpet på et aldri så lite oppgjør her da, to barske menn i skinnbukse og bar overkropp...de kan da ikke gi seg nå?? Kromkaker , pøh :P
Har du truffet disse to i virkeligheten? Jeg må skylle hjernen min med Plumbo, unnskyld meg.... :err:
User avatar
Erlend
Grunnlegger
Grunnlegger
Posts: 1747
Joined: 08 Mar 2010, 08:56

Re: MC-jekk GIS BORT

Post by Erlend »

Hva? Insinuerer du at vi ikke lever opp til gjeldende standard for mannlige erotiske ikoner? :roll:
Keep the rubber side down!
User avatar
BikerEva
Posts: 882
Joined: 11 Mar 2010, 09:22

Re: MC-jekk GIS BORT

Post by BikerEva »

Erlend wrote:Hva? Insinuerer du at vi ikke lever opp til gjeldende standard for mannlige erotiske ikoner? :roll:
Nei, jeg sier det rett ut!??
User avatar
TonjeP
Posts: 83
Joined: 09 Mar 2010, 23:05

Re: MC-jekk GIS BORT

Post by TonjeP »

Åh... skrekk og gru :shock: Here we go again :o Denne gang med nye aktører :lol:
For livets glade gutter går solen aldri ned, ei heller for jentene !!!

TonjeP
User avatar
Erlend
Grunnlegger
Grunnlegger
Posts: 1747
Joined: 08 Mar 2010, 08:56

Re: MC-jekk GIS BORT

Post by Erlend »

BikerEva wrote:
Erlend wrote:Hva? Insinuerer du at vi ikke lever opp til gjeldende standard for mannlige erotiske ikoner? :roll:
Nei, jeg sier det rett ut!??
Jaja, bergensere er jo alltid så fine på det. Du foretrekker kanskje heller noe litt mer metroseksuelt, du?
Keep the rubber side down!
User avatar
Guffen
Posts: 626
Joined: 10 Mar 2010, 08:06

Re: MC-jekk GIS BORT

Post by Guffen »

Jeg må nesten si meg enig med BikerEva. Det er faen ikke mye å skryte av for tiden..... :rort:
User avatar
BikerEva
Posts: 882
Joined: 11 Mar 2010, 09:22

Re: MC-jekk GIS BORT

Post by BikerEva »

Njææh.....det finnes en MELLOMTING av Chippendales og julenissen i bar overkropp, iført lederhosen og masse glinsende olje. Men for all del, slå dere løs!!
User avatar
Guffen
Posts: 626
Joined: 10 Mar 2010, 08:06

Re: MC-jekk GIS BORT

Post by Guffen »

BikerEva wrote:Njææh.....det finnes en MELLOMTING av Chippendales og julenissen i bar overkropp, iført lederhosen og masse glinsende olje. Men for all del, slå dere løs!!
Kan vi for at vi ser ut som Chippendales? (Det er Snipp og Snapp, ikkesant? Et par raringer med litt lavt tyngdepunkt, ja?)
Post Reply

Return to “Annet selges”