Harley Davidson Skinnjakke selges eller byttes..

Hjelmer, klær og personlig utstyr – og alt det andre som ikke passer inn under "deler til salgs".
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Harley Davidson Skinnjakke selges eller byttes..

Post by 276ccm »

Hei, jeg har en Harley Davidson skinnjakke jeg vurderer å selge.. eller å bytte i en skinnbukse eller passende jakke, eller noe annet gøy gadgets/kjøreutstyr eller en sykt fet stivramme chopper eller annen motorsykkel.. Jakka har to sidelommer, to innerlommer og en lommelerkelomme.. glidelås nederst på armene og to reimer nederst på hver side.. det er to relativt små flekker på den, en på skulderen og en nederst på venstre arm.. kan se ut som lys maling og kan kanskje skrapes av.. Den ser normalt godt brukt ut (personlig synes jeg det ser finere ut enn skinnende og blanke nye), men ingen rifter som jeg kan se. Det er et Harley Davidson merke på brystet og Harley Davidson på begge armene..

Jeg er usikker på størrelsen på jakka, men jeg er 189 høy og slank (ca 80 kilo) Jakka er til meg litt kort på armene og noe romslig rundt magen. Kan godt ta noen mål om du er interessert, eller prøves i Oslo på Majorstua.

Er på jakt etter en skinnbukse av typen rett i bena som jeg kan ha utenpå skoene.. (ikke de vanlige som slutter midt på kneet), helst selebukse. Eller en ekstra jakke, om den er tøff.. eller noe annet..?

Hva kan jeg ta for en slik, noen som vet? Eller send bud på PM om du har noe eller har lyst på den.. :-)
Image
Image
Image
Image
Image
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Re: Harley Davidson Skinnjakke selges eller byttes..

Post by 276ccm »

Mulig læret går til et skinnsete, kanskje med Harley merket på.. hvis ikke.. noen som kan tipse om hva jeg kan ta for denne? Sånn ca verdt:? Han jeg fikk den av kjøpte den for ca fem år siden.. kanskje mer, for ca 3500,- Ble jeg fortalt hvertfall.
User avatar
Guffen
Posts: 626
Joined: 10 Mar 2010, 08:06

Post by Guffen »

Jeg ville sagt 1.500,-, og latt den gå for 1.000,- . Jeg ville vært fornøyd, og selger har fått prutet.
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Re: Harley Davidson Skinnjakke selges eller byttes..

Post by 276ccm »

Selges for 1500,- pluss frakt, og én krone i prutegebyr..
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Re: Harley Davidson Skinnjakke selges eller byttes..

Post by 276ccm »

OK da, 1001,- ferdig prutet, pluss eventuelt frakt eller hentes i Oslo.. :-)
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Re: Harley Davidson Skinnjakke selges eller byttes..

Post by 276ccm »

Solgt, og blir i ettermiddag en lykkelige eier av 1000 kr.
User avatar
Guffen
Posts: 626
Joined: 10 Mar 2010, 08:06

Post by Guffen »

Herlig følelse, hva? Jeg husker jeg hadde en slik jeg også, en gang.
User avatar
Erlend
Grunnlegger
Grunnlegger
Posts: 1747
Joined: 08 Mar 2010, 08:56

Re:

Post by Erlend »

Guffen wrote:Herlig følelse, hva? Jeg husker jeg hadde en slik jeg også, en gang.
Hva da? Herlig følelse, skinnjakke eller en tusenlapp?
Keep the rubber side down!
User avatar
Guffen
Posts: 626
Joined: 10 Mar 2010, 08:06

Re: Harley Davidson Skinnjakke selges eller byttes..

Post by Guffen »

En tusenlapp! Det var før skinnjakka mi og mens jeg enda hadde herlige følelser. Da var tusen kroner mye verdt!
User avatar
Anders
Posts: 97
Joined: 10 Mar 2010, 21:58

Re: Harley Davidson Skinnjakke selges eller byttes..

Post by Anders »

Guffen wrote:En tusenlapp! Det var før skinnjakka mi og mens jeg enda hadde herlige følelser. Da var tusen kroner mye verdt!
Var en tusenlapp verdt mer enn tusen kroner på den tiden da? :?:
entusiast - Softail Custom
Post Reply

Return to “Annet selges”