Forumfest

Kaffetreff og kjøreturer
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Post by 276ccm »

Forumfest er vel et bra navn det, kanskje med Drammen i overskriften. Som Guffen sier, en avstemning gir en bra oversikt. Slik det har vært gjort tidligere når det blir aktuelt er at påmelding skjer via PM og der får man svar på hvor festen skal være så ikke det blir åpent hus.. En slags bindende påmelding etter at man har loddet interessen kan også være bra, da det er kjedelig å arrangere noe og eventuelt oppmøte ikke blir som man hadde trodd. :-) håper dere får det til!
Sandman
Posts: 561
Joined: 09 Mar 2010, 23:38

Re: Forumfest

Post by Sandman »

Jeg og fruen kommer helt sikkert om vi har anledning. :D

Og vi vil også i vinter prøve å få til en fest i Bergen. :D
Ride safe, live free.
2002 Deuce m. PCIII, 4" forlenget front m 5 gr. rake. SE II slipons +++
User avatar
DaddyCool
Posts: 755
Joined: 09 Mar 2010, 18:30

Re: Forumfest

Post by DaddyCool »

Hera wrote:
DaddyCool wrote:Ikke for å legge en demper på planene her, men det kunne vært moro med en fest der medlemmer som er bosatt andre plasser enn bare omkring Østlandsområdet også kan ta del i uten å måtte reise land og strand. Skal vel mye til for å få det til men det er lov å prøve.
Det har jo vært prøvd. Mannsjit (eller hvordan nå nicket skrives) arrangerte en flott Trondheimsfest i februar, der det var skuffende dårlig oppmøte. Og Sandman inviterte til fest i Bergen, der heller ikke mange dukket opp. Så i stedet for å kritisere de som prøver å få til noe, er det bedre å støtte, og ikke minst - stille opp.
Det var absolutt ikke ment som kritikk, kun som en kommentar fra sidelinjen. Det at medlemmer tar tak og arrangerer noe som helst er kun positivt. Her i området er det dårlig med oppmøte på samme hva det er, så jeg kjenner igjen tendensen du viser til Hera. Uansett så er det kult at noen får det til :)
Male masculine icon...athletic godlike clone
User avatar
RoadKing
Admin
Admin
Posts: 759
Joined: 10 Mar 2010, 16:15

Re: Forumfest

Post by RoadKing »

Har sjølvsagt lyst å delta, og kjem nok til å reise fra vestladet og ned om anledningen byr seg rundt dei tider.
Harleys don't leak oil, they mark their territory
User avatar
Petra71
Posts: 159
Joined: 11 Mar 2010, 22:37

Re: Forumfest

Post by Petra71 »

Flott tiltak, TonjeP og Michelin :) Kan kun snakke for min egen del, men helgene fram mot jul begynner å fylles - så jeg foreslår at kanskje medio januar er passende :) Og så sant tiden strekker til, stiller nok Linc1 og jeg. Mulig vi (les: Petra71) trenger losing inn i Drammen by, men det får vi ta når det blir aktuelt :)
User avatar
Lykketrollet
Posts: 222
Joined: 09 Mar 2010, 23:34

Re: Forumfest

Post by Lykketrollet »

Kjempeinitiativ :-) Og Drammen er kanskje ikke noe dårlig alternativ til Oslo - kanskje man får med seg flere fra Vestfold også...

Det var vel en avstemming før Trondheimsfesten også hvor interessen var stor, mens det på det store dagen var heller tynt oppmøte. Men det var et tap for de som ikke kom..... vi hadde en toppers helg i Trondheim, så takk til Messiah (Mainnshit) for opplegget.

Vi stiller på fest i Drammen! :D
Hilsen fra Lykketrollet

Carpe Diem!
Loud Pipes Save Lives!
User avatar
Lykketrollet
Posts: 222
Joined: 09 Mar 2010, 23:34

Re: Forumfest

Post by Lykketrollet »

Ingen flere som er interessert i Forum-fest?

De festene som har vært har vært kjempebra, så jeg hadde håpet på bedre interesse når noen først gidder å arrangere....

Kom igjen folkens :err: :err: :err:
Hilsen fra Lykketrollet

Carpe Diem!
Loud Pipes Save Lives!
User avatar
Svima
Posts: 1437
Joined: 08 Mar 2010, 13:32

Re: Forumfest

Post by Svima »

Lage en avstemming kanskje?
/ Svima
User avatar
TonjeP
Posts: 83
Joined: 09 Mar 2010, 23:05

Re: Forumfest

Post by TonjeP »

Svima wrote:Lage en avstemming kanskje?

Det kommer snart :-). Sjekker ut alternative datoer for ledig lokale først. Har nok konkludert med at fest på nyåret blir best. Julebordene har allerede begynt å fylle opp kalenderen fremover!
For livets glade gutter går solen aldri ned, ei heller for jentene !!!

TonjeP
User avatar
Svima
Posts: 1437
Joined: 08 Mar 2010, 13:32

Re: Forumfest

Post by Svima »

Kan jo hende det er derfor folk vegrer seg for å svare også...at de har fullpakket program en stund fremover. Det hadde vært moro om mange kommer...
/ Svima
Post Reply

Return to “Sosialt”