Forumfest

Kaffetreff og kjøreturer
User avatar
TonjeP
Posts: 83
Joined: 09 Mar 2010, 23:05

Forumfest

Post by TonjeP »

Så i en tråd at forumfest ble halvveis etterlyst og har lyst til å lodde stemningen litt her og nå.

Er det stemning for en fest i Drammen? Her finnes tilgang til lokale med flytende servering :err: . Mer fast føde kan også med enkelthet organiseres hvis det skulle være et ønske :P .

Noen som kunne tenke seg en fest i Drammen :?: Midt i julebordsesongen eller kanskje på nyåret :?:

Kom med innspill/forslag så ser vi om vi klarer å sy sammen litt moro.
For livets glade gutter går solen aldri ned, ei heller for jentene !!!

TonjeP
mustang
Forumsponsor 2015
Forumsponsor 2015
Posts: 830
Joined: 03 Apr 2010, 14:07

Re: Forumfest

Post by mustang »

Ja hvorfor ikke. Jeg bor også i Kokstadelva så da er det ikke så vanskelig å bli med på det. :err:
User avatar
DaddyCool
Posts: 755
Joined: 09 Mar 2010, 18:30

Re: Forumfest

Post by DaddyCool »

Ikke for å legge en demper på planene her, men det kunne vært moro med en fest der medlemmer som er bosatt andre plasser enn bare omkring Østlandsområdet også kan ta del i uten å måtte reise land og strand. Skal vel mye til for å få det til men det er lov å prøve.
Male masculine icon...athletic godlike clone
User avatar
Hera
Posts: 489
Joined: 09 Mar 2010, 21:19

Re: Forumfest

Post by Hera »

DaddyCool wrote:Ikke for å legge en demper på planene her, men det kunne vært moro med en fest der medlemmer som er bosatt andre plasser enn bare omkring Østlandsområdet også kan ta del i uten å måtte reise land og strand. Skal vel mye til for å få det til men det er lov å prøve.
Det har jo vært prøvd. Mannsjit (eller hvordan nå nicket skrives) arrangerte en flott Trondheimsfest i februar, der det var skuffende dårlig oppmøte. Og Sandman inviterte til fest i Bergen, der heller ikke mange dukket opp. Så i stedet for å kritisere de som prøver å få til noe, er det bedre å støtte, og ikke minst - stille opp.
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Post by 276ccm »

Bra tiltak! Jeg tror ikke daddycool mente det som kritikk men savnet at det ble arrangert andre steder også.. Siden disse forumfestene ikke er noe som blir arrangert at selve forumet, men av brukere og ildsjeler så er det opp til hver enkelt i hvert område til å fyre løs.. Har vært på et par vellykkede forumfester i Oslo og møtt mye hyggelige folk! Håper dere får stor påmelding.. :-)
User avatar
TonjeP
Posts: 83
Joined: 09 Mar 2010, 23:05

Re:

Post by TonjeP »

Jeg vil presisere at dette er et helt privat initiativ altså. Kanskje dumt å kalle det forumfest - vet ikke, men Michelin og jeg har snakket om at det hadde vært moro å få til en fest tilsvarende de som har vært arrangert i Oslo. I og med at vi har adresser i Drammen/Eiker er det her vi har kontakter som kan gjøre det relativt enkelt å arrangere. Men, vi setter ikke i gang noe før vi vet at interessen er der 8-)
For livets glade gutter går solen aldri ned, ei heller for jentene !!!

TonjeP
User avatar
Erlend
Grunnlegger
Grunnlegger
Posts: 1747
Joined: 08 Mar 2010, 08:56

Re: Forumfest

Post by Erlend »

Count me in!
Keep the rubber side down!
User avatar
Hera
Posts: 489
Joined: 09 Mar 2010, 21:19

Re: Forumfest

Post by Hera »

Det kom kanskje ikke helt frem i mitt forrige svar, men jeg kommer så sant jeg kan.
User avatar
Svima
Posts: 1437
Joined: 08 Mar 2010, 13:32

Re: Forumfest

Post by Svima »

Jeg og :)
/ Svima
User avatar
Guffen
Posts: 626
Joined: 10 Mar 2010, 08:06

Re: Forumfest

Post by Guffen »

Lage en avstemming, kanskje? Enkleste måten å få oversikt på.
Post Reply

Return to “Sosialt”