Da er sesongen over for min del...

Motor, primær, gear, belt/kjede og drev.
Post Reply
Pilsebob

Da er sesongen over for min del...

Post by Pilsebob »

Fikk endelig fiksa tenning og sykkelen opprører seg greit på det området, men da begynte den ene sylinder head bolten å løsne hele tiden.:crap:
Etter å ha snakka med en kar på CBP samt googlet litt, så blir nok enden på visa å skifte ut sylinder bolten.
Ikke noe poeng i å stresse med dette nå da det bare blir kaldere og kaldere ute, så da blir sykkelen parkert for vinteren.... :klaskepanne:

dritt :gaah:

sånn går no dagan.... :bluh:

Hagler sikkert inn masse spørsmål etterhvert jeg begynner å demontere\montere... :err:

Alle gode råd mottas med takk ;-)
Coldman

Re: Da er sesongen over for min del...

Post by Coldman »

Det var jo dumt.
Om det så var i slutten av oktober, hadde jeg stressa for å få med meg enda noen dager av sesongen... :D

Du får ha lykke til med reparasjonen.
Coldman
2008 Dyna Street Bob FXDB
1956 Harley FL 621 Chopper
Pilsebob

Post by Pilsebob »

kan jo hende dette går helt greit og kjapt, men baserer meg ikke på det ;-)
Har ikke erfaring med å skru harley, så det blir små steg.... læring underveis ;-) hvis det da ikke skulle dukke opp ett geni som har dette i fingra i garasjen.... lov å håpe.. hehe

hadde vært morro å fått noen dager, men vi får se....
Jan-Ivar

Post by Jan-Ivar »

frem med verktøy og spørsmål.

jeg bgår i lengsel å spenning å venter på ei pakke med alternator, rotor og regulator i fra statene.
hadde plutselig ikke lading på sykkelen forige uka det jeg hade tenkt med til Nannestad ofr å kjøre tur.
stresser jo som pokker for å få i gang biken igjen. skal i måneds skifte begynne å jobbe i Oslo å da er det greit å kjøre sykkel i rush trafikken.
jeg har tenkt å kjøre så lenge jeg orker elelr til fingra blir så kalde etetr en kilometer at jeg ikke kan holde meg fast i styret

så frem med verktøyet.bolten og pakninger får du sikkert tak i hos Custom service elelr Lazy Boyz
A modest beginning starts With the singel blow of a horn.
100%er
Post Reply

Return to “Motor og drivverk”