Open House Lazy Boyz lørdag 11. september

Hvem forhandler hva, hvem gir god service og hvem tror service er noe du dekker bordet med?
User avatar
Alzheimer
Posts: 33
Joined: 11 Mar 2010, 02:00

Re: Open House Lazy Boyz lørdag 11. september

Post by Alzheimer »

Jeg sakser fra hjemmesida til de late gutta:
Vi får i år besøk av Team Ravnsborg, Vidar skal vise frem sin Super Twin Top Fuel Drag Bike på 163cu.in/2600ccm. Dette er en sykkel han har kjørt 318 km på 6,99 sekunder!Vidar har tidligere kunnet smykke seg med titler som Nordisk mester fra 2005-2008 og Norges mester i 2008, han ble nummer 2 i Nordisk cup i 2009.
Dere kan lese mere om Vidar og team Ravnsborg på hjemmesiden deres; http://www.teamravnsborg.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dette er jo helt fantastisk! 318 km på bare 6,99 sekunder! Det tilsvarer 318/6,99x3600(sek/time)=163777 km/time!
Det er fort det! Til sammenligning er lydens hastighet i luft ca 1238 km/t - aka "lydmuren", vi snakker altså om en sykkel som kjører 132 ganger fortere enn et Concorde-fly.

Jeg antar at Vidar er med i MC-klubben

E=MC2

Gjett om jeg gleder meg!
User avatar
Jan-Ivar
Posts: 1547
Joined: 21 Jun 2010, 21:33

Re: Open House Lazy Boyz lørdag 11. september

Post by Jan-Ivar »

det skal bli moro ja. Top Fuel Harley er moro!
A modest beginning starts With the singel blow of a horn.
100%er
User avatar
Erik88
Posts: 51
Joined: 13 Mar 2010, 19:21

Re: Open House Lazy Boyz lørdag 11. september

Post by Erik88 »

Må bli E=MC4 tror jeg :err: :D :lol: :mrgreen:
User avatar
HDag
Posts: 90
Joined: 09 Mar 2010, 22:44

Re: Open House Lazy Boyz lørdag 11. september

Post by HDag »

Alzheimer wrote:Jeg sakser fra hjemmesida til de late gutta:
Vi får i år besøk av Team Ravnsborg, Vidar skal vise frem sin Super Twin Top Fuel Drag Bike på 163cu.in/2600ccm. Dette er en sykkel han har kjørt 318 km på 6,99 sekunder!Vidar har tidligere kunnet smykke seg med titler som Nordisk mester fra 2005-2008 og Norges mester i 2008, han ble nummer 2 i Nordisk cup i 2009.
Dere kan lese mere om Vidar og team Ravnsborg på hjemmesiden deres; http://www.teamravnsborg.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dette er jo helt fantastisk! 318 km på bare 6,99 sekunder! Det tilsvarer 318/6,99x3600(sek/time)=163777 km/time!
Det er fort det! Til sammenligning er lydens hastighet i luft ca 1238 km/t - aka "lydmuren", vi snakker altså om en sykkel som kjører 132 ganger fortere enn et Concorde-fly.

Jeg antar at Vidar er med i MC-klubben

E=MC2

Gjett om jeg gleder meg!
... fy flate - er ikke 163777 km/time veldig fort - selv til "dragbike" å være..??..??..??
"Ride Safe"
Electra Glide Ultra Classic 2010
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Re: Open House Lazy Boyz lørdag 11. september

Post by 276ccm »

BikerEva wrote:I vår satt jeg askefast i USA (åååh så leit :err:) Om det ikke pissregner, så?? :)
Jeg tenkte det samme, åååh så leit at du sitter askefast.. men jeg får vel prøve å ta meg en tur denne ganen også, selv om.. :.-)
User avatar
Coldman
Posts: 1229
Joined: 08 Mar 2010, 13:05

Re: Open House Lazy Boyz lørdag 11. september

Post by Coldman »

Ble det noe stemning hos Lazy?

Jeg tok en tur til HD Vestfold. På det meste var vi vel hele 3 (tre) Harleyer på besøk samtidig. Folk kom i biler.

Vel, det var en del folk, men det er klart at været ikke var helt på forhandlerens side. TonjeP og Michelin stakk innom og noen andre kjente også. Jeg prøvekjørte en 2011 V-ROD Muscle. Artig sykkel, men latterlig instumentering for en som er litt langsynt. Jeg så verken hva turteller eller speedometer viste. Godt drag, veldig fin giring og gode bremser. Ingen "Harley-følelse", men det er vel ikke så rart. Synes det blir litt mye potter og greier. Night Rod Special er nok mer i min gate.

Ellers hørte jeg - og la merke til - at alle Softail unntatt Cross Bones nå har ABS som standard. Tripptellerknappen på "dashbordet" er flyttet til samme knapp som fløyta (man trykker oppe på brteren), og nødblink finner man oppe på startknappen. Bryterhusene har ikke lengre direkte forbindelse til pærer og slikt, men den enkelte bryter sender unike impulser som tolkes av elektronikken. Gjør bl.a.at de kan bruke tynnere ledninger i styret.
Coldman
2008 Dyna Street Bob FXDB
1956 Harley FL 621 Chopper
User avatar
HD-Per
Posts: 101
Joined: 03 Aug 2010, 23:52

Re: Open House Lazy Boyz lørdag 11. september

Post by HD-Per »

Jepp, var en liten tur med madammen hos Lazy i dag....og der kjørte de fleste sykkel.
Var der ikke så lenge ....en drøy times tid, men det var godt med både folk og sykkler, de hadde lånt parkeringsplassen til tilhørende
bedrifter for å få plass til alle. Kommer nok som vanlig del bilder etterhvert ....
User avatar
BikerEva
Posts: 882
Joined: 11 Mar 2010, 09:22

Re: Open House Lazy Boyz lørdag 11. september

Post by BikerEva »

Skulle egentlig til Sarpsborg, men pga det triste været ble det bare meg, uten støttekontakter som tredde på vanntette støvler og durte avgårde til LazyBoyz. Og der var det jammen en del kjentfolk (men den største overraskelsen var en av de jeg pleide å kjøre med i Bergen, som plutselig stod der!!)

Jeg skulle ikke ha noe, så hadde ikke tatt med meg den flotte ryggsekken min. Og vandret derfra med en diger bærepose som inneholdt Buellregntøy og HD softshelljakke, mens selgeren stod igjen og NESTEN gråt, fordi han mente han var blitt ranet :err:

Selv var jeg kjempefornøyd med kuppet mitt, nå kan drittværet bare komme (men det gjør det ikke, pga jeg nå har vanntette klær som også kan brukes til annet enn MC-kjøring. Jeg gidder liksom ikke ri på tur i skogen iført Biltemaregndress. Nå blir det istedet med Buell regnjakke og -bukse :))
Post Reply

Return to “Forhandlere og verksteder”