Noen som vet hvordan reglene er for å montere lite reg-skilt på sykkelen? Regner med at dette ikke er lov, men man kan vel fortsatt håpe på mirakler

Evt. hvor kan man skaffe seg et slikt?
Ved å lage en mindre kopi av skiltet som du sier så er det nok å regne for dokumentforfalsking da det er ett fravik fra orginalkjennemerket selv om du ikke har fysisk endret på orginalen. Jeg er ikke uenig i at orginalskiltene er vel store, men slik er det nå engang.BikerEva wrote:Om man kjører UTEN skilt, så må det da være bedre om man blir stoppet da, for da har man ikke forfalsket noe?
Om jeg hadde blitt tiltalt for dokumentfalsk ved å kjøre med lite skilt, hadde jeg skaffet meg en god advokat. Dokumentene er jo ikke forfalsket, jeg har laget en "dårlig" kopi av skiltet og har det originale liggende...
Dette var interessant. På rockeren min slår passasjeren konsekvent beinet inn i skiltet som stikker opp fra bakskjermen. Det er vondt og unødvendig. Hva slags skilt er dette? Hvilket veksted er det snakk om?tattoogl wrote:Vet det finnes mindre firkantet/ikke firkantet hos biltilsynet. På Kongsvinger (biltilsynet) har noen fått dette. Hadde vært mye krangling med "hun" som satt i skranken (hun sa det ikke fantes) før vedkommende hadde gått på verkstedet og fortalt hva han ønsket. Der fikk han velge..
Men du må ha grunner for å få sånne skilt. Vedkommende fikk dette fordi baggasjebrett satt sånn at det ikke var plass til orginalt skilt..