MC trekk

Post Reply
User avatar
Fredrik75
Posts: 46
Joined: 10 Mar 2010, 23:17

MC trekk

Post by Fredrik75 »

God kveld godtfolk!
Jeg er for tiden på jakt etter et trekk/presenning til sykkelen av den såkalt pustende sorten. Jeg har nå en tynn presenning som gjør nytte mot støv, fugleskit etc. de gangene sykkelen står ute i friluft. Jeg savner imidlertid et bedre trekk som ikke holder på fukten de gangene det faktisk er noe fukt i luften. Har dere på forumet noen anbefalinger til gode trekk/presenninger særskilt med tanke på regnvær?
2013 Dyna Street Bob
User avatar
HDag
Posts: 90
Joined: 09 Mar 2010, 22:44

Re: MC trekk

Post by HDag »

Jeg kjøpte et nytt trekk i våres, Nelson Rigg Defender 2000 str XXL (se link: http://www.kneedraggers.com/details/Nel ... RIG-4.html" onclick="window.open(this.href);return false;) til Road Kingen som jeg synes er glimrende. Vanntett, med "pusteåpninger", festeanordninger og solid og varmebestandig i fht potter. Koster rundt 1.200 hos LazyBoyz i Oslo. Vannet preller av trekket og det puster bra. Kan anbefales på det varmeste til tross for prisen...
"Ride Safe"
Electra Glide Ultra Classic 2010
User avatar
Fredrik75
Posts: 46
Joined: 10 Mar 2010, 23:17

Re: MC trekk

Post by Fredrik75 »

Tusen takk for tilbakemelding!
Trekket du anbefaler skal jeg se nærmere på, at kvalitet koster skal jeg nok stå i :D .
2013 Dyna Street Bob
User avatar
Sharpeye
Posts: 502
Joined: 01 Aug 2010, 10:27

Re: MC trekk

Post by Sharpeye »

Jeg har akkurat kjøpt noen deler fra HD USA. Blant annet pustende trekk, eller Breathable Storage Cover som HD kaller det.
Betalte 400 pluss moms og frakt, totalt ca 550,- for det. Mener det koster rundt 1500 her hjemme.
98716_87_M_16a69.jpg
Skal bestille noen flere deler snart om du vil være med på en felles bestilling.
Sitat Arne Paulsen: En får leva så mye en orker så lenge man lever. For når du først er dau, da er du dau lenge.

-97 Heritage FLSTC-
Post Reply

Return to “Styling og ekstrautstyr”