Jeg har en Road King med alarm som plutselig har fått det for seg at den ikke vil starte. Jeg har i løpet av de siste dagene opplevd noe tull med at startmotoren ikke gikk første gangen jeg trykket på knappen, men etter å ha prøvd et par ganger har det gått greit, men den tiden er forbi. Nå skjer det ingenting når jeg trykker på startknappen. Batteriet er fulladet, Når jeg setter på tenninga, starter bensinpumpen når dødmannsknappen står i run. I det jeg trykker på startknappen, klikker det i startreleet. Men ellers er det stilt som i graven. Dette er definitivt ikke normalt. Jeg har også mistet horn og blinklys når jeg trykker på disse bryterne, men når alarmen aktiveres/deaktiveres, blinker det som normalt i blinklysene. Jeg kan videre starte sykkelen ved å jumpe starteren ved å ta strøm direkte fra batteriet til starteren. Jeg har i desperasjon prøvd med nytt starterrele, har byttet back-up batteriet på alarmsirenen, prøvd å aktivisere alarmen vha tenningen dvs. sette på dødmannsknappen. Skru tenninga på, av, på, av, på. Deretter trykke 2 ganger på blinklysbryteren, og vente på bekreftelse fra blinklysene. JEG VENTER FORTSATT. Har noen der ute forslag til hva som må gjøres??
Venter spent, og UTÅLMODIG.