Pulverlakk.

Bygging, modding, lakkering…
Post Reply
User avatar
Superdude
Posts: 17
Joined: 10 Apr 2010, 10:57

Pulverlakk.

Post by Superdude »

Hei , noen som vet om noen som driver med pulverlakkering i buskerud?
Hanlucky
Forumsponsor 2017
Forumsponsor 2017
Posts: 416
Joined: 10 Mar 2010, 17:31

Re: Pulverlakk.

Post by Hanlucky »

http://www.nettkatalogen.no/bransjelist ... ring/1.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.1881.no/Multi/?query=pulverl ... cetaxonomy" onclick="window.open(this.href);return false;:^Norge%C2%A4%C3%98stlandet%C2%A4Buskerud$
Raskere enn sin egen.....
User avatar
Grimberg
Posts: 100
Joined: 23 Mar 2010, 15:31

Re: Pulverlakk.

Post by Grimberg »

Superdude wrote:Hei , noen som vet om noen som driver med pulverlakkering i buskerud?
Pedersen Smie og Sveiseverksted gjør dette for en billig penge. Ligger ved Syretårnet rett utenfor Drammen. Om man er litt kjent :)
Snakket med de for ca 2 mnd'er siden ang det å pulverlakkere bakskjerm, styre, frontgafler, bensintank og en sissybar. Jeg sa det var 5 deler og hun så 500,- pluss moms. Mulig hun misforsto, men om man likevel betaler 2500-3000,- (500 pr del) for det så er det uansett en ganske så grei pris.
Så når vinteren kommer, så skal det pulverlakkeres..
Ring 32 82 57 10 og ta en prat med de, så tenker jeg dere blir enige om en god pris :)

Grim
User avatar
Superdude
Posts: 17
Joined: 10 Apr 2010, 10:57

Re: Pulverlakk.

Post by Superdude »

Grimberg wrote:
Superdude wrote:Hei , noen som vet om noen som driver med pulverlakkering i buskerud?
Pedersen Smie og Sveiseverksted gjør dette for en billig penge. Ligger ved Syretårnet rett utenfor Drammen. Om man er litt kjent :)
Snakket med de for ca 2 mnd'er siden ang det å pulverlakkere bakskjerm, styre, frontgafler, bensintank og en sissybar. Jeg sa det var 5 deler og hun så 500,- pluss moms. Mulig hun misforsto, men om man likevel betaler 2500-3000,- (500 pr del) for det så er det uansett en ganske så grei pris.
Så når vinteren kommer, så skal det pulverlakkeres..
Ring 32 82 57 10 og ta en prat med de, så tenker jeg dere blir enige om en god pris :)

Grim

Tusen hjertelig Grim, da blir det nok mye å gjøre på de til vinteren for nå skal det pulverlakkeres!!
User avatar
Grimberg
Posts: 100
Joined: 23 Mar 2010, 15:31

Re: Pulverlakk.

Post by Grimberg »

En liten sidenotis:
Åros Industrilakkering - 45 21 21 46 - utfører også pulverlakkering. De gjør også jobben fra A til Å med tanke på fjerne gamle rester og denslags. Fikk en pris på 1800,- ink moms på ramma. Slettes ikke gal pris..
Post Reply

Return to “Custom”